![]() |
@ M-jo: Ik zal er zaterdag staan om 07.00. Bedankt dat ik kan meerijden. Wat moet ik u hiervoor?
Foto's schieten is natuurlijk de bedoeling hé :D Mvg... |
Okidoki . Kan ook 07h15 zijn .
Mail effe je gsm nr door naar m-jo@pandora.be . Niks te moeten aan mij ! Meegaan is de boodschap ! :applaus: Ben blij dat je erbij bent . Kan géén drift-taxi spelen en ook fotookes trekken , hé ! |
Je hebt mail :D
Mvg... |
Gisteren de dagshow meegedaan .
Wat een leuk dagje . Mooi initiatief ! Goede organisatie en perfecte timing . Hartstikke leuk driftparcours ! Leek vrij klein , maar oh zo fijn . Als we mogen , komen we terug next year . Persoonlijk had ik graag ook een ' blok ' oefenactie gehad tussen 09h en 11h . Op de piste zelf was 5 drifters voldoende . 7 was te veel . Voor de rest toppie ! :applaus: |
Het was gisteren een onvergetelijke dag. Daarom nog eens bedankt M-jo!
De foto's zijn momenteel aan 't uploaden op de laptop en zullen dan bewerkt worden (copyright en verkleinen). Ze komen dan online op www.auto-sport.nu en zal er dan enkele hier plaatsen. Mvg... |
De foto's maar in een aparte Thread gezet.
Mvg... |
@ Andy :
De M Power Drifters hebben iets opgevangen in Maastricht ivm Ciney einde maart . Wij zijn er klaar voor . . . :D Enig idee wanneer er hierover berichtgeving volgt ? :drewl: Hebben zich al aangemeld : Yoeri M , Jeroen M en M-Jo . ;) |
Ok . Antwoord reeds gevonden ! :worship:
Zal de M Power Drifters es gaan warm maken . . . :cool: |
Quote:
![]() www.driftreport.nl |
inderdaad, ik heb sinds kort een nieuw paspoort, landgenoten!:applaus:
tja, 525 pk in Andy's auto.......Tom's Skyline heeft dat wel, maar was niet klaar, blijkbaar heeft de auteur van het bewuste persbericht een paar dingen door elkaar gehaald, maar allez... |
All times are GMT +2. The time now is 19:16. |