![]() |
Ik zal er zeker zijn.
Ik zie er al naar uit! |
Quote:
Zie de sterretjes |
Ik heb mijn recup verkeerd ingevuld :( Een weekje te laat :frusty:
Maar ik zal toch proberen te komen |
Quote:
|
Quote:
Je kunt altijd proberen hé Ik heb 2 broers en een zus in school -> 6 tickets mogelijk dus :+ |
Heerlijke regeling toch weer. Wanneer hebben studenten proclamaties? Jawel donderdag (of vrijdag)
update: En in Zolder weten ze dat precies: "Donderdag 29 juni: de voorlaatste dag van het schooljaar, wanneer de examens achter de rug zijn, en de proclamaties voor de deur staan. " bron: www.circuit-zolder.be |
weet er iemand ongeveer hoeveel volk er zal zijn?
Aan de hand van bestelde kaarten ofzo? |
Als ik me niet vergis heb ik een hele tijd gehoord dat er maar leifst 750 scholen zouden komen. Deze niet alleen uit België maar ook uit de gemeenten juist over de grens.
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/default.asp?art={BAE6774C-1761-4413-BD66-6D16DDBBE1F6} |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Kben toch al paar keer met de trein naar NL geweest, en daar rijden ze toch altijd op tijd hoor. Een keer wel vertraging, maar dat was met werken.
In B toch geregeld 5-15 min vertraging gehad. En dat staken doen ze ook altijd op de verkeerde moment he. Ik hoop echt dat ze niet staken die dag, anders geraak ik niet in Zolder. Kzou recht na mijn exaam den trein van Leuven naar Hasselt willen nemen, waar ik dan een lift tot 't circuit krijg :) Wil echt wel gaan, want de vorige Belcar manches had ik telkens al iets aan de hand. |
All times are GMT +2. The time now is 15:02. |