![]() |
Normaliter wel
|
Quote:
Er zijn zes van die Corvettes in België (2 bij SRT, 2 bij GLPK en 2 bij PSI). Een nooit geziene luxe. Het zou toch eens moeten lukken om die alle zes in één wedstrijd samen te krijgen. Misschien een ideetje voor de Masters? Just daydreaming :+ ! |
Quote:
De Masters (nu Last Race trouwens) vallen samen met de laatste FFSA - GT race in Magny Cours. Dus helaas, daar rijden 3 van de 6 Belgische Corvette's. Ik had gehoopt dat afgelopen zomer tijdens de 24 uur van Spa op 7 Corvette's. (2x SRT, 2x GLPK, 2x PSI en 1x Luc Alphand) Maar helaas, ook daar mocht het niet baten. Misschien in 2007? Belcar met een aparte klasse voor de Corvettes ??? |
Quote:
http://racing.digitality.be/hotlinks/SRTVette2.jpg |
Quote:
dat is klasse 1 toch al? :+ |
Quote:
Het chassisnummer 005 kwam deze winter richting Merchtem en dient dus nu in Belcar en deels in het FFSA-GT-gebeuren (Bouchut-Lebon). 005 won Le Mans in 2002 met Ron Fellows, Johnny O’Connell en Oliver Gavin. Het originele bodywork bestaat nog steeds en ligt hoog en droog... SRT is er dus in geslaagd om met twee verschillende C5-R's de 24 uur van Zolder te winnen. mvg Joost |
Ik wist niet dat SRT met 2 verschillende Vette's gewonnen had. Dat maat de overwinning van dit jaar toch iets specialer want een nieuwe is toch een beetje opnieuw beginnen qua afstellingen enz. Ze hadden wel praktisch er een heel seizoen voor maar je moet het toch maar doen.
|
Quote:
|
Quote:
En die roddels...ja, zonder officieel persbericht van het team zelf, tracht ik zulke berichten altijd met een korreltje zout te nemen. Betrouwbare bron of niet. :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Aangezien die Last Race zoals Yvonne al zij tesamen loopt met een FFSA GT manche zal er maar 1 Corvette zijn. Dan toch raar dat ze nu al plannen zouden maken om Duval ermee te laten rijden... Oké Bouchut zit dan in FFSA GT. Maar stel dat Maxime Soulet of Jan Heylen zéér goed presteren in Racing Festival... lijkt het misschien beter dat ze één van hen nemen, samen met 1 vd. Bleekemolens... Zij hebben dan allemaal al echt gerecad met de C5-R en Duval tegen dan nog alleen maar getest hé... |
Jan Heylen mag nog zo goed rijden als hij wilt, hem zien we zeker ook niet in de Belcar Last Race. dan zit hij in Australie, CART rijdt dan in Surfers Paradise.
btw, op Racingworld.com staat er dat er nog onderhandeld wordt met Bouchut, maar dat ze nog een top-rijder achter de hand hebben voor als hij njet zegt. dat zal dan wel Duval zijn |
Quote:
|
Eerder Mike Hezemans denk ik..
|
All times are GMT +2. The time now is 17:43. |