De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   misschien plaats voor Verstappen bij Toyota (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=1401)

airco 19-01-2002 17:26

bwa ik vel geen oordeel over McNish. Daarvoor ken ik hem te weinig. Ik weet enkel dat het al heel wat jaren een wannabe-F1 driver is.

Ik stel enkel vast dat het geen onlogische zet zou zijn om de druk op de ketel te houden bij de huidige piloten. Als er een testrijder is die altijd in staat is om direct in te vallen, en op een ordentelijk niveau te presteren, dan moeten de GP-rijders presteren, of ze liggen buiten.

airco

STAFFO 19-01-2002 18:16

Alain heeft gelijk over McNish.Hij is bekend in de sportcars om zijn stinten aan cronotijden te rijden en dit met weinig verschil in tijd ronde per ronde bezien.Ik zou hem zomaar niet direct onderschatten.

Kurttigerracing 21-01-2002 17:14

buiten dat onze Jos Verstappen er regelmatig in slaagt om letterlijk iemand op zijn gezicht te slaan, was hij volgens de statistieken F1 2001 de piloot die het meest inhaalde in het begin van de race. Dat is een verdienste !

Bart.Vandecavey 21-01-2002 17:57

Je kunt het ook zien als iemand die het altijd verknoeit in de kwalificaties...

Sennake 21-01-2002 19:39

Quote:

Originally posted by Kurttigerracing
buiten dat onze Jos Verstappen er regelmatig in slaagt om letterlijk iemand op zijn gezicht te slaan, was hij volgens de statistieken F1 2001 de piloot die het meest inhaalde in het begin van de race. Dat is een verdienste !
Als je altijd achteraan in het veld staat is het wel logisch dat je meer inhaalt dan iemand die op pole staat natuurlijk...

Werner333 21-01-2002 20:37

Quote:

Originally posted by Sennake

Als je altijd achteraan in het veld staat is het wel logisch dat je meer inhaalt dan iemand die op pole staat natuurlijk...

Zeker als je weet dat hij dan nog met minder brandstof startte.

Werner333 21-01-2002 20:39

Quote:

Originally posted by STAFFO
Alain heeft gelijk over McNish.Hij is bekend in de sportcars om zijn stinten aan cronotijden te rijden en dit met weinig verschil in tijd ronde per ronde bezien.Ik zou hem zomaar niet direct onderschatten.
Bij de sportcsars was hij bij de beteren. Niet bij de besten.
Maar wat heeft hij in F3000 bewezen? Niks rien nothing. Ik blijf erbij: overroepen.

Alain 21-01-2002 21:06

Quote:

Maar wat heeft hij in F3000 bewezen? Niks rien nothing
Was ook niet moeilijk. De Lola's reden de jaren voordien alles plat en toen McNish bij DAMS kwam liep die Lola voor geen meter. eeen reynard was toen de te kloppen wagen. Vraag dat maar aan Damon Hill. Hij was de favoriet voor de titel ( Bij Eddie Jordan met barclay sponsoring ) maar reed ook in een Lola en kwam er niet aan te pas. Hij heeft het toen klaar gespeeld dat Eddie Jordan een Reynard mocht inzetten en toen kon ie plots weer winnen.

Werner333 21-01-2002 21:09

Quote:

Originally posted by alain
Hij heeft het toen klaar gespeeld dat Eddie Jordan een Reynard mocht inzetten en toen kon ie plots weer winnen.
Winnen??????? LOL.
Hill heeft nooit gewonnen in F3000.

Alain 21-01-2002 21:38

Ja Werner, ge hebt gelijk.
Ik was er nochtans heilig van overtuigd dat ie dat wel had gedaan. Mijn geheugen is blijkbaar niet meer wat het geweest is :D
Het feit dat die Lola een strijkijzer was dat jaar weet ik wel heel zeker.

All times are GMT +2. The time now is 04:42.