De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Media Corner (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Pitstop.tv niet langer op de buis (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15018)

marcel 21-02-2007 23:25

inderdaad. nu als dat de richting is die VTM wil uitgaan, ben ik eigenlijk blij dat autosport daar niet meer mee geassocieerd zal worden

Mark 21-02-2007 23:40

Quote:

Originally Posted by bluelite (Post 202947)
En zoals gezegd: het wordt Vitaya ;)

Is dat een zender met als doelgroep "Vrouwen" ;) ? Past wel goed, na Fitstop volgt er een Pitstop :)

Belle 21-02-2007 23:46

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 202966)
Is dat een zender met als doelgroep "Vrouwen" ;) ? Past wel goed, na Fitstop volgt er een Pitstop :)

Wel ja, dat samen met VijfTV. Maar op Vitaya zie ik ook reisprogramma's en zo. Wel grappig dat het op Vitaya zou komen. :)

Ik heb het trouwens altijd raar gevonden dat Sporza zoveel geld sponsort voor GLPK en dan zo weinig tijd aan de Belcar spendeert. Als je het dan toch zelf in de hand hebt...

marcel 21-02-2007 23:54

ik heb GPLK en zijn piloten wel al een paar keer zien opduiken in Ketnet programma's

Baron 21-02-2007 23:55

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 202957)
Na de aflevering toonden ze een preview van wat een nieuw programma zou moeten voorstellen: Superhond 2007. Dacht ik bij mezelf: 'Oh my God, that's a new low...' :rolleyes: Opeens wist ik terug waarom ik haast nooit naar de zender zap...

Ik was wat aan het zappen en kwam ook bij die trailer van 'Superhond 2007' terecht. Net op het ogenblik dat je denkt dat ze qua niveau niet meer lager kunnen zinken, doen ze er bij VTM nog een flinke schep bovenop.

En op dezelfde dag moet je horen dat een kwaliteitsprogramma als Pitstop.tv uit de programmatie wordt geschrapt. Arm Vlaanderen! :(

Neo-242 22-02-2007 00:54

Is er geen centraal VMM e-mail adres dat we hierover kunnen "aanpakken"?:D

Bart.Vandecavey 22-02-2007 12:32

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 202970)
Ik was wat aan het zappen en kwam ook bij die trailer van 'Superhond 2007' terecht. Net op het ogenblik dat je denkt dat ze qua niveau niet meer lager kunnen zinken, doen ze er bij VTM nog een flinke schep bovenop.

Er stond een paar maanden geleden in de krant dat iemand werd geweert uit dat programma omdat zijn hond al te veel kon... :rolleyes:

jeep 22-02-2007 14:23

Het vreemde in heel dit verhaal is, vorig jaar was er sprake (vergaande gesprekken) om een docu rond de Belcar te maken. Dit project is toen voorlopig van de tafel geveegd. Een aantal weken geleden zijn er opnieuw gesprekken geweest over deze docu bij VTM.

timo 22-02-2007 14:54

dat zou wel mooi geweest zijn ze gingen wel constant Koen Wauters tonen denk ik toch.

TommySoprano 22-02-2007 22:42

Ik heb de indruk dat VTM gewoon alle sport schrapt. Het "geldrijden" verhuist ook al naar andere oorden. (VT4). En volgend jaar worden wellicht ook de "Rode Duivels" geschrapt. (kunnen ze geld meebrengen om nog op TV te mogen komen...)

Ook bij de "allies" van de VMMA, de persgroep, worden alle gemotoriseerde sporten uit het sportaanbod van HLN, DM en De Tijd geweerd. Zeker nu blijkt dat de toeschouwersaantallen in 1e klasse gestegen zijn, zal dat een bijkomend argument zijn om nog meer voetbal te brengen. Voetbal, voetbal, voetbal...

Jerre 24-02-2007 12:52

Quote:

Originally Posted by timo (Post 202932)
zooooooooo stom pitstop.tv was mijn enige kans om ondermeer belcar en rallycross te volgen. Het draait hier enkel om voetbal, wielrennen,tennis.:frusty:

Same here :(, ik moet het nu enkel doen met TopGear en Pimp My Ride ;)
Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 202937)
Alles wat je op pitstop ziet kan je ook elders bekijken.

Waar dan ? Hoewel ik die Telenet-crap zelf verkoop komt dat bij mij niet in huis en TV Vlaanderen gaat gewoon niet (meer) bij mij.

Jerre 25-02-2007 14:15

Oei, ik kan mijn laatste post niet meer editeren.
JPMontoya, niet op mijn reactie letten. Ik was gewoon wat slecht gezind van het nieuws ;)

All times are GMT +2. The time now is 06:31.