![]() |
Gisteren op RTBF tijdens de wedstrijd gehoord dat er wel degelijk een is, maar dat je je dan pas na de middag (of ervoor, ik was niet echt goed aan het luisteren) aan La Source kon aanbieden čn, vooral, dat je eent ticket voor de 3 dagen moest hebben.
|
PS.tv brengt de versie van RTBF. By the way, ze melden ook: €40 om enkel op vrijdag in de modder (en enkel daar, want zoals al gezegd is de open seating afgeschaft, die de voorbije twee keer mits wat waakzaamheid begin augustus €0 kostte) te gaan staan. Dat is drie keer de prijs van een typisch "all areas" vrijdagticket in de buurlanden. Zou er nu echt iemand zó zot zijn?
|
Pitstop TV blijkt inderdaad te weten dat er een pitwalk zou georganiseerd worden. Weet er iemand waar zij hun informatie vandaan zouden halen?
|
de organisatie...
|
er blijkt dus indaad een pitwalk te zijn op donderdag, wel enkel tussen 15u en 17u 30. Komt alles toch nog goed:)
|
quote ] Shumi,
Jij bent echt wel een ongelovige Thomas. Wat denk je nu zelf? Als Gaëtan Vigneron het speciaal vermeldt in een live uitzending op RTBF, als wijzelf het expliciet vermelden op pitstop.tv, dan zal het wel zo zijn zeker? Dat er een pitwalk is nu donderdag … Wij hebben onze info gewoon van de organisatie. Niet slecht als bron, dacht ik. [end qoute. antwoord van Peter Baert Himself Pitwalk gaat door. JJJJJJJJJJJJeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
Dus voor alle duidelijkheid:
Pitwalk voor weekendtickethouders op donderdag 13/09 tussen 15u en 17u30 |
Quote:
|
Zeker een pitwalk
Hallo allemaal,
ik heb gisteren een email ontvangen van Luc Willems (Incentive Manager & Press Officer van het circuit) met de mededeling dat er inderdaad een pitwalk is en wel van 15.30 tot 17.00 uur. Niet echt lang maar toch.... Groeten |
Er is inderdaad een pitwalk van 15.30 tot 17.00 uur.
Groeten Quote:
|
En ik zal er zijn. Ferrari hemdje, schumachers Deutsche-vermögensberatung-petje op mijn hoofd en kodak in de aanslag.
Tot morgen voor zij die er zullen zijn. |
iemand nog hier die morgen aanwezig zal zijn ?
|
Kijk eens aan... Dankzij PS.tv en Toyota zal ik er toch bij zijn morgen. Dank u Peter!
|
All times are GMT +2. The time now is 19:22. |