![]() |
verdorie, nu weten niks meer met zekerheid.
|
Ook weer twee weken minder de tijd om alles rond te krijgen, oei! :rolleyes:
Leuk dat er een race op Spa bij gekomen is, dat zonder meer, maar (bijna) net zo jammer dat de race in Oschersleben dan moet vervallen. Zou het geen optie zijn om het kampioenschap uit te breiden tot zeven races? :gas: |
Quote:
Mvg |
Please !!!! 6 races is meer dan voldoende.... of zijn jullie allemaal miljonairs ?
Bovendien is Spa toch het allermooiste circuit ter wereld, niet ? Ok, Dries, als je de Duitsland verplaatsing toch wil inlassen doe het dan puntenloos want anders zal dit gans het kampioenschap ontwrichten van teams welke de verplaatsing niet (kunnen budgettair) maken. Groeten Luc Vdc |
Inplaats van 1 wedstrijd puntenloos te maken kan je dan beter iedereen 1 schrapresultaat geven.
|
@ Hoppa
Inderdaad, dit zou ook een oplossing kunnen zijn. Ik had er niet aan gedacht. Groeten Luc Vdc |
Dat is een betere oplossing volgens mij.
Er zullen er weinig zijn die naar Oschersleben zullen gaan als er geen punten te pakken zijn. Wie gaat er dan mogelijke schade riskeren. Mvg |
dit is inderdaad een dubbel gevoel. Mooi dat Francorchamps erbij is. Enorm spijtig dat Oschersleben weg zou vallen want het is een fantastisch circuit.
Wat kosten betreft; normaal kost Oschersleben enkel de verplaatsing en tijd meer (niet?). banden,benzine, verplaatsing, verblijf moet je ook naar Francorchamps doen....maar we zien wel. Wat wel een tegenvaller is, is de vroege kalender.ok, "maar" 2weekjes verschil maar in voorbereidingstijd kan dat een pak verschillen.... Ik hoop dat iedereen het klaar krijgt, succes iedereen!!! |
@ nonkel vroem,
Ah, je denkt dat het volstaat van in een racewagen een beetje benzine te doen en af en toe wat banden te plaatsen ???? Elke race kost ons minimum (met wat geluk en buiten de 10 uur race waar het stukken hoger ligt) 6500 Euro... dus 1 race meer en vooral één met grote verplaatsing en verplichte hotelkosten voor crew knaagt flink aan het budget .....en ik denk dat ik de enige niet ben welke voor dit feit staat. Groeten Luc Vdc. |
@luc;
geen nood ik weet heus wel wat het kost en welke tijd erin kruipt (!!!) ik bedoelde; geen Francorchamps en wel Oschersleben (de kostvergelijking) maar het is nu wel Francorchamps en geen Oschersleben. Hoewel wij graag Oschersleben gehad zouden hebben.. Dus werken we hard verder om 30/3 te halen.. |
@nonkel vroem,
veel sucses met de voorbereidingen en jullie halen het wel, onder druk werkt m'n meestal beter en harder :) Goeten Luc vdc |
Aaaaragh, nonde nonde nonde :frusty:
Tegen dan krijgen we de auto echt ni klaar (geluid zou al wel geen probleem meer zijn) , jammer echt jammer. Ik had gezworen als er een wedstrijd was in Francorchamps dat ik die zou meedoen.... helaas zal't niks zijn. Alé, ik zal zeker eens komen kijken! :bye: @ nonkel vroem succes en laat ze eens een poepje ruiken hé @LVDC zeg Luc, hoe zit het met de teamgenoot, alles in orde, zo ja dan hebben we wel een heel snel duo om naar uit te kijken :applaus: |
@luc; thanks, tot in Francorchamps !!
@pudding; geluid onder controle gekregen?? voor de rest zijn er wel nog wat nachtjes om het te halen...nee?? succes iedereen nog !! |
pfffff, helaas zijn de nachten er al aan. Vandaag uitlijnen en laatste afwerking, morgen laden en Zaterdag Roll-Out :drewl:
|
sucses
|
All times are GMT +2. The time now is 12:21. |