![]() |
@ Bart Vdb
Hey Bart, Sorry dat ik antwoord in Bruno zijn plaats maar omdat ik de wagen door de jaren heen door en door ken is dit practisch onmogelijk. 1) In de eerste plaats hebben we geen koplichten maar piepkleine lichtjes welke op de voorbumper onderaan staan (op de rand van het toelaatbare, gewicht,hé)....het zou mij verwonderen dat je ze zag. 2) Om de kunnen knipperlichten moeten we tuimelschakelaars bedienen ...als we ze tijdig vinden op de display tenminste en er tijd voor hebben deze te bedienen. Dus , Bart, ik denk het niet, maar ik zal Bruno verder laten antwoorden.... Groetjes,hé, en tot de volgende race. Luc Vdc |
Hey Luc,
Ik vroeg het mij gewoon af? Het waren inderdaad die kleine lichtjes in de voorbumper. Als ik Bruno achter mij kreeg knipperden deze, zeker weten.Ik heb goede ogen :D Misschien was er iets mis met de bedrading of dergelijk,waardoor deze misschien constant knipperden, ik weet het niet. Daarom vroeg ik het me af. Als hijzelf inderdaad zelf knipperde, vind ik dit nogal ongepast en weinig respectvol. Vandaar mijn vraag. Dit is natuurlijk mijn eigen mening en voor de rest: no hard feelings. Trouwens, Bruno en jij hebben een schitterende race gereden. Ik kon Bruno zeker niet volgen.Hij is inderdaad zeer snel. Ik denk dat jullie qua pure snelheid de overwinning zeker verdienden. Soms zijn er inderdaad andere factoren die beslissen over winst of verlies. Een beetje geluk moet je altijd hebben. Ik vind het trouwens leuk racen nu in de DSMEC: veel rijders in de klasse en een mooie strijd. Als je nu op het podium komt is het verdiend, zeker als je wint. groetjes Bart |
Quote:
Ik heb bij mijn weten niet geknipperd, om aan de schakelaar van de lichten te komen moet je al goed je best doen, dus denk van niet héhé :bye: tot de volgend éh, n merci vo t complimentje jullie gingen ook goed hé greetz |
Quote:
En ne goede auto doet veel hé :cool: |
Quote:
|
Quote:
Hey Bart, heb de uitleg op uw vraag, als je kijkt naat ons filmke van afgelopen race zie je dat de stikkers op de bumper licht afkaatsen door de zon dus ...... dat is dat knipperend licht éhéh loool meestal als ik iemand wil inhalen, dan claxoneer ik eens :gas: http://files.filefront.com/DSMEC+Bel.../fileinfo.html http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1486953883 http://www.megaupload.com/nl/?d=RKNNIH5Z |
filmpje : zéér proper beeldwerk.:eek:
|
Wel geweldig om het verschil in topsnelheid te zien tussen de megane en de andere clio's.
Grtz |
mooi filmpje :)
|
@ Bruno Vermeeren en eventueel Jan (de cameraman) als hij dat ooit leest.
Grandioos filmpje, ongelooflijk goede montage en schetst een mooi beeld hoe hard het ging.....natuurlijk uit ons standpunt gezien;) Volgende maal kan je podiumbeelden schieten Jan! Groeten Luc Vdc Megane 444 |
Bedankt voor de goede reactie`s op het filmpje.
Was een zeer mooie en spektakulaire race en dit belooft zeker nog een mooi seizoen te worden voor BRV Racing en voor mij ook natuurlijk:D @Luc: De volgende keer hoogste podium schavot en zulle de mensen hier de champagne bijna van achter hun bureau kunne proeven:champagne: Tot 8 Juni, JanB. |
@ Jan
Heb je ook een onderwatercamera of champagnebestendige ?:+ Groeten Luc Vdc |
Quote:
|
Quote:
Was al blij dat ik me nuttig kon maken met het timen van de rijderswissel ;) |
Quote:
je komt toch 8juni? 4dagen voor mijn birthday dus moet een overwinning worden hé :champagne: let's hope :champagne: |
All times are GMT +2. The time now is 22:51. |