![]() |
Quote:
Enkel bij de Timetrial in een raceweekend kan je de tijden opvragen. Grtz |
Je kan wel in de toren (dacht ik) de decibelmetingen van je wagen tijdens je trackday opvragen. Het uur wanneer die meting telkens gebeurt staat er bij, dus kan je uitrekenen wat je rondetijden zijn.
Hoewel ik ze mijn laatste trackday (eventjes geleden) niet meekreeg, één of ander slechtgezind blond vrouwmens begon naar mij en enkele andere wachtenden te roepen dat we ze niet meekregen. |
Ook misschien een stomme vraag, maar ik herinner het mij niet meer van mijn trackdays, wanneer je een wagen huurt, zit er dan automatisch een "trainer" bij ? Ik heb elke keer wanneer ik me inschreef op een trackday het lessenpakket erbij genomen om er zeker van te zijn dat ik tijdens het vrij rijden nog info kan krijgen.
|
Quote:
Normaal gezien doen ze dat zonder problemen. Wij van raceschool.be in ieder geval. Grtz |
Quote:
Het is ook niet zo belangrijk om je tijden te weten, je moet vooral leren op een trackday. ;) Grtz |
Juist, maar het geeft wel een idee en vergelijking.
|
Oei, dan had ik op mijn eerste trackday een overtreding begaan ;);)
Idd, ik zou mijn rondetijden willen weten ook om een idee te krijgen en te kunnen vergelijken. |
Quote:
Je kan bij ons altijd een auto huren! :gas: Grtz |
Misschien krijg ik mijn baas zover om een trackday-wagen voor ons beiden te sponsoren, alsook de trackdays :+, hij heeft binnenkort zijn eerste trackday :D
Wel in Francorchamps in een eenzitter, ben 's benieuwd :) |
All times are GMT +2. The time now is 10:30. |