De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Na Suzuki stopt nu ook Subaru met WRC! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18177)

scoobyfreak 21-12-2008 02:53

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 241064)
Waarom heeft Subaru (en overigens Mitsubishi ook) een Groep-N op de markt gebracht ipv een S2000?

Omdat ze een turbo hebben.

Wie het jammer vindt dat er merken verdwijnen noem ik geen echte fan.Ieder merk is meer dan welkom.

Kijk eens wat subaru gewonnen heeft de laatste 20 jaar.En welke piloten ze hebben groot gebracht...

:)

Sennake 21-12-2008 14:52

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak (Post 241196)
Wie het jammer vindt dat er merken verdwijnen noem ik geen echte fan.

Die zin begrijp ik niet goed. Ik denk dat elke fan het erg vindt en zelfs moet vinden dat er merken verdwijnen. Als alle merken er mee stoppen is er geen rally meer. Of bedoel je misschien dat een echte (bv Citroën)fan moet blij zijn dat (bv) Subaru er mee stopt???:confused::confused::confused:

Quote:

Ieder merk is meer dan welkom.

Inderdaad, maar deze thread gaat niet over merken die zich geëngageerd hebben om deel te nemen aan de rallysport, maar juist over merken die ermee ophouden, wat wij als fans betreuren. Ik zie niet in wat daar mis mee is en ik zie nog minder in wat jouw zin eigenlijk in deze thread staat te doen.:confused::confused::confused:

scoobyfreak 21-12-2008 19:35

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 241203)
Die zin begrijp ik niet goed. Ik denk dat elke fan het erg vindt en zelfs moet vinden dat er merken verdwijnen. Als alle merken er mee stoppen is er geen rally meer. Of bedoel je misschien dat een echte (bv Citroën)fan moet blij zijn dat (bv) Subaru er mee stopt???:confused::confused::confused:

Als je een paar reply's hier leest komt het over dat het niet jammer is dat subaru weg valt.Omdat ze toch "niet mee konden" met ford en citroen. Waarop ik zeg dat alle merken meer dan welkom zijn, ook al gaat het minder goed.

Niets mis mee dacht ik :)

Sennake 22-12-2008 00:10

Quote:

Wie het jammer vindt dat er merken verdwijnen noem ik geen echte fan.

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak (Post 241206)
Niets mis mee dacht ik :)

Ah, maar dan moet het wel zijn "Wie het NIET jammer vindt dat er merken verdwijnen noem ik geen echte fan." denk ik.

scoobyfreak 22-12-2008 00:12

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 241220)
Ah, maar dan moet het wel zijn "Wie het NIET jammer vindt dat er merken verdwijnen noem ik geen echte fan." denk ik.

Dat klinkt inderdaad beter. :D

Sorry daarvoor :)

guntha 20-01-2009 17:09

Suzuki verdwijnt niet volledig. Ze zullen een wagen hebben rijden in de JWRC.

Fonne 08-02-2009 20:55

Volgens Stéphane Prévot waren de relaties tussen Subaru en Prodrive al enkele jaren aan het verzuren. De teams hadden weinig of geen inspraak bij de japanners. En er waren al geruime tijd problemen met de schokdempers op de Subaru's zo erg dat ze soms trager waren dan prive teams met een Subaru. Bron:Autonews

All times are GMT +2. The time now is 11:28.