![]() |
Quote:
Ikzelf ga op zaterdag ochtend naar Jabbeke - YMCA zong ooit "Go West" - en schat dat ik tegen 07.30 daar zal zijn. Kenners weten dat zulks betekent dat ik tegen "t'en achten" daar zal zijn. :gas: |
Quote:
|
@Doc: om de demo met de schakelaars goed te kunnen uitvoeren zou je een Dremeltje moeten meebrengen. De mijne zit vastgemaakt aan mijn werktafel, en die tafel is wat groot om mee te sleuren ;)
Als je er eentje hebt laat dan iets weten, want dan neem ik wel mijn diamantschijfje mee... |
Quote:
|
Ik heb voor alle zekerheid mijn vijltjes ook maar ingeladen, dat gaat ook, maar wel veel trager natuurlijk. Misschien kunnen we ter plaatse wel een goede ziel vinden die zijn Dremel wil uitlenen...
|
Hey mannen, ik kan me zaterdag toch nog vrij maken om te komen.:champagne::champagne:
Zal er ook proberen te zijn tussen 8 en 8h30. Zou graag 4 modellekes meebrengen. 2 op 1/24: BMW M3 Marc Duez en de rode Sub S12B van Van Eldik. 2 op 1/43: Poloke van Loix en Peugeot 207 Loix Ieper 2008 Als dat nog kan... |
Quote:
|
Ok, bedankt. En gaat de blauwe Sub worden die ik op de laatste meeting meehad, niet de rode. Is mooier afgewerkt.
|
Quote:
Mijn ouders zijn zo lief om voor de kids te zorgen op zaterdag. eigenlijk al vanaf de vrijdagavond, dus ik kan 's morgens op tijd vertrekken... |
Ik vroeg me nog even af, moet ik mij nog ergens inschrijven of gewoon opkomen?
|
Quote:
|
Kleine verrassing (en ook wel als tegemoetkoming aan de vroege vogels die komen helpen opbouwen): alle Paddockers die zaterdagmorgen om 08.00 hr present zijn op de stand krijgen via de clubkas koffiekoeken aangeboden ;)
|
Spijt me, heb ik niet. Heb wel eentje van de Aldi, nog nooit gebruikt, en weet niet of het kan dienen.
En die koffiekoeken gaan smaken.:drewl::drewl: |
Iemand anders die een Dremel heeft toevallig?...
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:24. |