De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   24 uur Nurburgring (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19696)

Grig-O 16-05-2010 10:41

Wat is Audi nu eigenlijk komen doen? :confused:
Ze waren niet snel genoeg om de Porsches bij te houden en hebben constant problemen...

Grig-O 16-05-2010 11:28

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 258691)
Iets zegt me dat BMW deze race nog gaat winnen...

Welke zot zegt zoiets nu? :)

Raceboy 16-05-2010 13:09

De porsche zal het ook niet meer zijn.

RKG 16-05-2010 15:08

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 258707)
Welke zot zegt zoiets nu? :)

Ge moet inderdaad zot zijn om zo iets te denken :D

FIRE 16-05-2010 15:18

BMW :)

De Farnbacher Ferrari op plaats 2. Grote verrassing.

Audi en Porsche toch wat door het ijs gezakt.

Dries DS 16-05-2010 17:48

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 258712)
Audi en Porsche toch wat door het ijs gezakt.

Porsche heeft sowieso ook met een stunt uitgepakt. OK, enkele topbolides kenden pech, maar ingeschreven als Porsche AG Team (Simon, Patrick - von Saurma, Horst - Asch, Roland - Harris, Chris) reden ze met een (bestickerde) GT3 RS WEGVERSIE naar de dertiende plaats algemeen in de einduitslag ! Naar mijn bescheiden mening DE stunt van deze etmaalrace.

TOM 17-05-2010 14:56

Quote:

Originally Posted by Filip (Post 258347)
Ja, dan blijf je toch even extra stil staan hé.

Nu zal ik, zoals vorig jaar, terug deel nemen in het voorprogramma van deze 24u. Het 2nd Renault Race festival met mijn blauwe Clio Cup.
Zwaai maar eens :bye:, dan zwaai ik terug, als ik niet te druk bezig ben :gas: het circuit verder te leren kennen. Met mijn deelname van vorig jaar heb ik max 15 rondjes achgter de kiezen, en het zit er nog steeds niet in hoor. Dus 't zal terug voorzichtig rijden zijn. Maar o zo mooi, super circuit, super sfeer, onvergetelijk. Dus laat de foto's en video's maar komen ;) www.fjracingteam.be
See you @ the green hell

Je hebt pech gehad tijdens de race, heb je niet gezien. Alleen erna op tv hoe je wagen werd weggesleept. Hoe is de crash gebeurt? Redelijk hard ook, aan de beelden van Amanda Hennessy haar auto te zien, met de quali heb ik je wel zien rijden.

GT2-R 17-05-2010 15:32

Wat een briljante race dit jaar! Ik kon gewoon niet gaan slapen van de spanning :applaus:. Jammer dat het zo moest aflopen voor de Hybrid want was een ijzersterke wedstrijd bezig (op een 1min S&G na). De Porsche-teams zijn toch wat voortvarend van start gegaan achteraf gezien. Allemaal direct voor de aanval gekozen zonder dat er ook maar eentje koos voor een regelmatige wedstrijd te rijden en gewoon rondjes te malen.

Echter alle krediet voor BMW. Ze hebben een geweldige wedstrijd gereden en de #26 bewees meermaals dat ze wel degelijk de snelheid hadden dit weekend. Dat belooft voor de 24 Uren van Spa :).

Zelden zoveel genoten van een wedstrijd als deze (ook wel dankzij de geweldige verslaggeving van RML). Op naar 2011!

TOM 27-05-2010 19:59

Data van 2011: 23.-26.Juni 2011

Nog 393 dagen, aftellen kan terug beginnen.

www.nurburgring.de

FIRE 27-05-2010 20:36

Juni??????

GT2-R 28-05-2010 00:24

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 258935)
Juni??????

Owla! Mits een schappelijk examenrooster kan ik dan gewoon eens gaan kijken :champagne::gas:. Goed gezien van die Duitsers :).

Raceboy 28-05-2010 21:22

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 258935)
Juni??????

Het is toch al eens samen met Le Mans geweest.

Mark 28-05-2010 22:38

Quote:

Originally Posted by Raceboy (Post 258950)
Het is toch al eens samen met Le Mans geweest.

Volgens mij twee of drie jaar terug. Toen heeft Audi zelfs overwogen om enkele fabrieksjongens aan beide wedstrijden te laten deelnemen! Om voor mij onbekende redenen is dat "project" destijds niet doorgegaan.

Avalon 29-05-2010 14:20

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 258951)
Volgens mij twee of drie jaar terug. Toen heeft Audi zelfs overwogen om enkele fabrieksjongens aan beide wedstrijden te laten deelnemen! Om voor mij onbekende redenen is dat "project" destijds niet doorgegaan.

Het is anders niet moeilijk om op een paar redenen die in het nadeel van al dat heen-en-weer gerij spelen te komen ;)

Filip 09-06-2010 19:38

Quote:

Originally Posted by TOM (Post 258741)
Je hebt pech gehad tijdens de race, heb je niet gezien. Alleen erna op tv hoe je wagen werd weggesleept. Hoe is de crash gebeurt? Redelijk hard ook, aan de beelden van Amanda Hennessy haar auto te zien, met de quali heb ik je wel zien rijden.

Op mijnen website www.fjracingteam.be staat een verslag en filmpje.
We zijn momenteel nog de wonden aan het likken. Geen idee wanneer mijn auto terug klaar zal zijn maar zoals nieuw moet er er uit komen ;)

All times are GMT +2. The time now is 23:24.