![]() |
ik kan er helaas niet bij zijn...
|
Ik ben er ook niet bij.
|
Hier bij laat ik weten dat Nelsonsr en Frans aanwezig zullen zijn en nemen beide het vlees menu.
|
Wij komen ook. En nemen alle 2 het vleesmenu alsjeblieft :D;)
|
Voor mij het vleesmenu graag
|
Quote:
Kunnen de vleesmenu's ook worden thuisbezorgd? Of is het dan koud tegen de tijd dat het in Goirle aankomt? :rolleyes: |
Quote:
|
Vleesmenu voor mij aub.
|
Ik kom ook, vleesmenu aub ;)
|
Ik ben er ook weer bij.
Vleesmenu graag. |
Quote:
Maar als ik iedereen zo zie typen 'vleesmenu' doet mij dat denken aan www.thuisbezorgd.nl of zoiets! |
Ik kom ook nog eens langs, tenzij ik niet meer binnen mag want ik sta niet op Nismo's lijst. :+
Voor mij het vleesmenu aub. |
Quote:
Die lijst is eerder gebasseert op diegene die dit jaar lidgeld hebben betaald, zie hier |
vleesmenu graag
tot dan |
Awel mannen, mercie voor jullie snelle reacties.
Gisteren op de oktobermeeting zijn de laatste beslissingen mee gedeeld en de opkomst is een succes te nomen. Bedankt mannen :applaus: We gaan met 19 zijn, waarvan 18 vleeseters en 1 viseter. Gelieve de lijst nog even te controleren als jullie willen en als er nog iets moet verandert worden, laat het mij asap weten. Bij deze wil ik ook Louis van harte welkom heten als nieuw lid. Nog 1 opmerking; De aanvang van de eindejaarsmeeting begint om 19u00 Kwestie van rustig en op tijd aan ons dineetje te beginnen en de rest van ons avondvullend programma.;) |
All times are GMT +2. The time now is 18:53. |