De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Motorsport-pitbabes (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Veronique (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2269)

Mark 18-05-2002 19:53

even een vraag, wat doet dit mokkel voor haar beroep? Behalve grote ogen opzetten :D

Bart.Vandecavey 18-05-2002 20:19

Zeg kan er niemand eens een papieren zak over haar hoofd trekken...

krikke 18-05-2002 21:09

Bartje, ik heb zo het idee dat je wel eens stoute dingen zou doen met Veronique, eens die zak over haar kop zit...
Ne splash & dash of zoiets, geef anders eens uitleg...
Die kleine daar, heu, Ingrid De Meulemeester heb ik al eens in het echt gezien, en dat is wél een pézze...(verstaan jullie dat in feite?)

Bart.Vandecavey 18-05-2002 21:14

Eerder een drop & run...

yvdp 19-05-2002 00:26

Pfft...
Op die foto's vinnek toch ni daze der goe uitzie zenne.

Maarten 19-05-2002 00:43

kort en simpel: die kan mij krijgen

Bart.Vandecavey 19-05-2002 00:45

Van jou had ik dat wel verwacht Maarten...

yvdp 19-05-2002 00:56

Awel sé, mij kan die ni krijge. Nah

Maarten 19-05-2002 10:26

mercikes hé bart
kijk van die vele babes op het babe forum, kunnen ze mij bijna allemaal krijgen

en wat veronique betreft: ge gaat mij toch nie vertellen dat ge da beestje nie eens wilt proeven, aan haar klap te horen wilt ge daar nooit mee verder gaan, maar ze ziet er toch wel ongelooflijk lekker uit: het fenomeen 'one-night-stand' is toepasbaar op haar om het nog eens in het kort en simpel, maar krachtig te zeggen

ps: kunt ge nog eens wa nieuwe babe-foto's plaatsen?= aan iedereen gericht die da kan, kwestie van een nog aangenamere ontspanning te hebben dan de gewone ontspanning tussen al dat studeren door!
ik ga da na de examens eens proberen, want ik weet het nog altijd niet goed hoe het moet (zalig excuus), of anders moet ik airco nog eens met een lading bestoken! hehe

Finish 19-05-2002 10:58

Om een beetje achtergrondinfo te geven bij het wezen Véronique De Cock;
heeft middelbaar onderwijs bij de 'Dames van het christelijk onderwijs' (kortweg: de Dams) te Antwerpen gevolgd. Mijn zus heeft in haar 'jaar' gezeten en wist bijvoorbeeld te vertellen dat Miss België De Cock in haar laatste jaar een pak buizen had en zeker had blijven zitten, moest de directeur niet het imago van z'n schooltje willen hooghouden en tijdens de deliberaties wel heel gul geweest zijn.....

Let wel, zeker van deze feiten ben ik niet, 't is van 'horen vertellen', maar ik denk er toch het mijne van :D

At least, she's got the body :)

Savi 19-05-2002 11:57

Quote:

Originally posted by DJ Scorpio
:p Véroniekske was vorig week donderdag in levende lijve op Bilzen by night (jaarlijks muziek- en drinkfestival)... enne als je daar maar een meterke of twee van verwijderd staat is da toch wel een ferm zunne...

Ge kon goed zien waar ze voorbij kwam, ge moest gewoon de kwijlerige blikken van de mannen volgen die op de terraskes zaten... :+

Ik ben van Riemst, en kwas ook in Bilzen. Waar stond die dan ergens ? Ik heb godverde geen babes gezien daar !

JPMontoya 20-05-2002 19:57

die VDK is een echte censuur en ze is nog lelijk ook!

Raceboy 20-05-2002 21:53

Quote:

Originally posted by JPMontoya
die VDK is een echte censuur en ze is nog lelijk ook!
gelieve het hier deftig te houden.

Oneliner 20-05-2002 22:08

JPM, houd diene commentaar is voor u zelf as ge wilt.
Dat ge u mening hier verkondigt tot daartoe, maar vulgaire taal.....

Gelieve dit ff in uw koppie te stompen.

Sennake 20-05-2002 22:13

Ik heb de betreffende tekst gecensureerd. Ik wil hier geen "kinderen niet toegelaten" forum eh! We trachten hier een deftig forum te runnen, JPM. Vulgaire taal hoort hier niet thuis, daar zijn andere fora genoeg voor. Gelieve zulke taal in de toekomst niet meer te gebruiken zoniet zullen we genoodzaakt zijn een tijdelijke ban uit te spreken.

All times are GMT +2. The time now is 13:39.