![]() |
JA iddn was me ook opgevallen.
BTW, Villeneuve kan echt wel autorijden... Toch wer knap wa hij allemaal uit zen magische handjes toverde :) |
tja ... haalt niet veel uit als je een halve seconde trager bent als je teammaat he ...
airco |
Quote:
we hebben toch heel wat stof zien oplaaien, zonder dat van trulli meegerekend te hebben gezien hoe villeneuve die laatste twee bochten altijd door dat zand of ver over de curbs nam? bangelijk gewoon morgen hopelijk een amusante, inhaalrijke race gaat da eigenlijk goed, inhalen op de A1 ring? toedeloe maarten |
Quote:
:):):) |
Tja, bij die van rtbf gaget er toch altij iets plezanter aan toe dan bij de manne van canvas hé.
|
Quote:
Ik kan best begrijpen dat de formule1 op de RTBF je beter bevalt dan op canvas, maar om na iedere qualifying en race die van canvas nu aan de schandpaal te nagelen is nu ook een beetje overdreven ... so on topic plz ... geldt voor de 2 posts hierboven ... airco |
dit is toch on topic "Qualifying thread" alles in de brede zin van het woord Qual kan je hier toch bespreken of niet ; maar ik begrijp wat je bedoelt airco !
|
http://www.f1racing.nl/photo/upload/photoCS332cb.jpg
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_258.jpg bron : f1-live - f1racing.net bij Williams zouden ze zich beter op Ferrari concentreren tijdens t weekend ipv zo staan te flikflooien in de box. maja zo'n meisjes is natuurlijk moeilijk om af te blijven :) |
arg ... heeft ralf nen bloedzuiger in zijnen nek ??? :rolleyes:
|
Quote:
BTW, Ik denk dat ralf zich goed geconcentreerd heeft deze sessie. Hij is nogges voor zen broerke geëindigt, dat was al een tijdje geleden denk ik zo |
Quote:
en dat hij nu zo rap was is te verklaren ... - em ging lopen van de bloedzuiger in zijnen nek ;) - Ofwel ging em lopen van zijn kapster voor dat die nog meer "foutjes" maakt ;) |
Quote:
maar nu terug on-topic : ralf heeft idd een mooie prestatie laten zien volgens mij zat zelfs de pole erin maar daarvoor had ie het in de laatste sector niet helemaal goed ! en Montoya 4e ; goed zeker na z'n problemen , het zou wel eens heet kunnen worden in de 1e bocht ; maar wat ik niet begrijp is dat ze Montoya 2x binnen roepen voor techische controle terwijl andere rijders nooit gecontroleerd worden tijdens de Qualk |
Quote:
|
en vermits montoya zowel in de race als in de spare-car is buitengeweest kan hij dus 2 maal gecontroleerd worden ;)
|
Amai, Monty z'n broer was er ook...En dan nog met z'n lolly durven spelen....
|
All times are GMT +2. The time now is 14:53. |