![]() |
Mooie verslaggeving !!!
En idd het circuit DIJON-PRENOIS is een mooi circuit. Ik bezocht het tijdens de buitenlandse Belcar race enkele jaren terug. Een echte aanrader. C U |
Toffe verslaggeving, en profieciat aan vader die het nog redelijk red zonder zonen. Hopelijk geen verdere problemen met de motor want dat zou wel eens pijnlijk kunnen zijn. Zit ook nog altijd met de kriebels om te gaan fun-cuppen. hopelijk is ons huisje snel af da'k ook terug kan gaan breken met die keverkes en met (de perdieukes) (misschien zit er wel een koerske in dit jaar)
alle gasten nog véél succes de volgende wedstrijden! P.S.: das toch erg he zo thuis u kas opvretten :fight: als ze daar liggen te koersen (er is toch gestudeerd he??????? :rolleyes: Serge |
bwah toch af en toe, tussen de live verslaggeving heb ik af en toe een boekske vastgepakt
goed dat alles op één dag verliep, zodat ik zondag nog wat schade heb kunnen inhalen ik had het trouwens voorzien, en ik had mij er al bij neergelegd dat het pijnlijk ging worden gisteren is er trouwens op champions een verslagje geweest van de funcup het circuit lijkt me inderdaad heel tof, als je ziet hoe het daar op en neer gaat ... btw we zijn er opgekomen hé, allee onzen achterkant toch is wel moeilijk om te zien als je de auto niet zo goed kent, maar tcoh we zijn op tv geweest toedeloe volgende koers is tijdens de 'Trophée des Trappistes' in chimay daar is ook de procar en yaris cup (?) aanwezig allen daarheen ga gerust eens langs bij ons teamke, ik zal er niet zijn (want examens hé) |
de site van de funcup is ge-update
de volledig uitslag van dijon is nu beschikbaar, evenals het aangepast klassement: www.vwfuncup.com (onder season < championship vind je alles terug) |
en dan nu de foto's
ik hoop dat je beelden van auto's op pistop en champions hebt gezien want ik heb alleen maar foto's van na de koers, met het nodige bier, want onze voorraad moest op (beu van het altijd mee te sleuren) vlnr: stijn (mechanieker), Dominic Duparcq (ex-TC), Marc Perdieus, Maarten Vandenbrande (mech) |
het drinkfestijn begint met een jupeke
|
het begin van het einde ...
|
wat volgde ...
|
idem
|
de oorzaak
|
de oorzaak dus ...
|
Als da zo blijft doorgaan op die fun-cup wedstrijden gaat ge toch wat meer juppekes moeten mee nemen want dan zal ik er elke koers bij zijn.
En het is dan ook algemeen geweten van een fun-cup koerske krijgt ge hélé grote dorst. Alle groeten |
Bij het verslag van de DTM dit week-end zag ik dat de pitcrew daar ook grote schuiten stond te drinken na de koers... Kan ook niet anders als de serie gesponsord is door Haszeröder pils...
|
misschien moet ik de directie van jupiler maar eens naar de foto's komen doen kijken, dit is toch gratis reclame niet?
stel u voor: volgend seizoen sponsoring in orde voor ne porsche in de belcar ... ik ben weer aant dromen tssss |
All times are GMT +2. The time now is 08:49. |