![]() |
Woohooo, gewonnen :D
|
Het wordt in ieder geval drummen daar in Loews de eerste ronde, dus als de Pierre zijn best doet kunnen we binnenkort vleugels, spiegels en stuurtjes veilen :D
|
Zie maar dattem gen stukke tege zen kop krijgt. Zou echt ni leuk zijn. Wie dat daar ook sta. Als ze maar doen zoals de start van den f3000. Die start was clean.
|
Dag 6 = Zondag =
Peter -- Ronald (zondag 26/05/02) -- 08:02:35
Hoi Ronald, ik ben vandaag Jacky Ickx tegen het lijf gelopen. Daar voor moest ik wel wat vroeger opstaan. Ik weet ook Thierry Boutsen wonen en nog een paar andere bekende zoals Michel Neugarten en Clay Reggazoni, Als BK moest ik vandaag maar om 8u (!!!) op post zijn. Van zodra dat ik wat geld heb verhuis ik onmiddellijk. Greetz PG. Ronald -- Peter (zondag 26/05/02) -- 14:00:02 Hoi Pé, ik sta nu in de eerste linkse van de Nürburgring te wachten op de start van de Belcar. Heel onverwachts en op uitnodiging van RTM Racing ben ik vanmorgen dan toch maar naar de Eifel afgezakt. Ronald -- Peter (zondag 26/05/02) -- 16:30:11 Uitslag Belcar 1) Hezemans, 2) Kumpen, 3) Kuismanen. Voor Hezemans is dat 3 op 3. Pascal en Sennake informeerde al achter u. Het gaat u goed zeker. |
All times are GMT +2. The time now is 00:58. |