![]() |
Awel, da's toch juist zeker Barrichello met nr. 1. Toemme toch.
:D :D :D |
Geen idee Savi...grafische kaart probs ??
En die update zal dan precies niet al te best zijn, want in feite moet ik niet al te veel doen om een fully functional 2001 seizoen te voorschijn te toveren. Gewoon GP3decrypten, gp3edit runnen en een *.GP3 carset exporteren naar gp3.exe Lijkt me makkelijk ;) |
Ja, tis easy, ma nu ist e beetje freaky aant worden.
Ineens waren mijn banden perfect, ma stond ik als Schumi met ne McLaren manneke voor mij. De rest was allemaal perfect. En dan de volgende race beginnen mijn disco banden weer. Kan zijn omdak nie heb laten zoeken naar de beste instellingen vant beeld ?:confused: |
Ziehier ne screenshot van mezelf met m'n discobanden...
http://users.skynet.be/maffiaboy/foto.jpg Eigenlijk toffe bandjes, ma kwil ze toch weg ! |
Precies of je in een zandbak gevuld met M&M's gereden hebt, maar wel heel blits, die bandjes. :)
Alleen je voorvleugel lijkt mij niet helemaal snor |
kzou toch maar eens die naar de beste scherm dingens laten zoeken.
en da kunt ge doen bij options - Scherm - enz enz |
Mijne voorvleugel ziet er nie goed uit neen, dat is omdat ik Coulthard zag en dan kan ik me moeilijk bedwingen, zeker nie met discobanden.
|
rofl..
nee kijk nekeer onder uw bandeninstellingen in GP3edit..?? |
Die staan goed, denk ik, ik kan instellen wie met Michelins en wie met Bridgestons moet rijden. Ma ik heb het op dit moment niemeer aan de hand, ze zijn in orde nu de banden, maar er blijft nog 1 probleem over voordat ik alles in orde heb. Ik heb een ventje van Williams voor mij staan nu. Gisteren één van McLaren. Raar hé, tzijn saboteurs :D
En hoe gaat een nieuw stuur importeren nu eigenlijk in zijn werk ? Ik zie dat dat in het zip fileke allemaal losse bitmaps zijn. |
Lees nekeer goe het bestand 'form.txt' da erbij zit. Daar sta bijna alles in. Voor da Ferrari stuurke is er ook nog Cockpit editor nodig...
|
Als het iemand mocht interesseren: in de vroegere Virgin Megastore (nu Free Record Shop) verkopen ze dat spel tegenwoordig voor 499 frank.
|
All times are GMT +2. The time now is 08:54. |