De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Silly Season (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=322)

Finish 27-06-2001 16:02

YEAH ! Weg met die boel. Hop, terug naar de pits gij. Daar kunt ge mensen blijven uitlullen en afkafferen, iets waar gij serieus goed in zijt, wat valt af te leiden uit uw laatste posts.

De groeten.

Hakki 27-06-2001 16:14

Quote:

Originally posted by RoBByNiO
Hakki ik ben het niet met je eens met je kritiek op modena.

Je moet toch toegeven dat beide McLarens, vooral Hakkinen, slecht tot rampzalig presteren.

In de helft van het seizoen al zo'n achterstand hebben op Ferrari!

En je kan aanhalen dat de verbeterde Williams daar een rol in kan spelen, maar ok, dat kan, maar McLaren met hun potentieeel moet toch veel meer kunnen?

Als McLaren-fan is het mischien moeilijk te aanvaarden, maar het is nu eenmaal zo.

komaan jong, ik zeg al een maand ofzo da mclaren niets waard is, en dan zitte gij ier et tegendeel te bewijzen

Hakki 27-06-2001 16:17

Quote:

Originally posted by Modena
Zeg manneke,
hebt gij eigenlijk al wel messages van mij gelezen? Dan zoude weten dat ik voor alle racers respect heb, behalve voor DC.
Of wil respect in uwen woordenboek soms zeggen dat ge dan niks negatief meer moogt zeggen over diene gast? Ik verzin dat niet hé, dat Hakinen een drankprobleem zou hebben. Ik vermeldt het enkel.
En mijn F1-wereldje is blijkbaar heel wat groter dan dat van velen hier: zowel mijn achtergronds- als parate kennis omtrent autosport is van een hoger niveau dan die van de meesten hier.
Nee, bescheidenheid is niet altijd één van mijn eigenschappen. So what.
En daarbij , uit uwe laatste regel spreekt zoveel respect voor Schumacher, Ferrari en mezelve, dat we er collectief niet goed van worden!

Ge zou u beter bij oneliners houen dan kraamt ge tenminste zo gene onzin uit!

Waar kunt ge u hier eigenlijk unsubscriben, ik ben dit schapenhok dat enkel de heilige Senna vereert meer dan beu, dus schrap me of bant me of wat dan ook: Salut en de kost!

niemand verplicht u van ier te blijven, so, be my guest and leave
(en hiervoor ga ik nie bleiten ze, want zo'n seuteke bennik nog nie)

en btw, uw kennis, precies of gij weet er alles van, awel dan zijn uw 'talenten' SERIEUS verborgen, want ik heb der nog nie veel van gemerkt ze

en dan zegt meneer zelf nog: En daarbij , uit uwe laatste regel spreekt zoveel respect voor Schumacher, Ferrari en mezelve, dat we er collectief niet goed van worden!

welk respect toont gij dan wel??????

RoBByNiO 27-06-2001 16:44

Een maand?

Ik weet dat niet omdat ik ier drie weken ben geband!

HAHAHAHA!!

Mario 27-06-2001 18:16

Hij zal wel afkoelen zeker ? Iedereen heeft al eens een mindere dag en als hij Italiaan is (toch een hevig Ferrari-supporter met Italiaanse nick), zou het wel eens kunnen dat het een heetgebakerd persoon is.

yvdp 27-06-2001 23:32

Amai, dien is wel pissed-off hé. (modena) Ik weet ni wa die bezield. Zo van zijnen tak maken. En da eigenlijk voor niks.

Savi 27-06-2001 23:32

Ik ben nochtans ook ne hete Italiaan :D :D :D
so don't get me started ... ze hebben mij op
F1Pits al een paar keer tussengehad, kheb het
namelijk nie zo op Luc Verhelle.

yvdp 27-06-2001 23:40

Uitkijken dus voor Savi?:D :D :D :D :D

Hakki 28-06-2001 00:00

Quote:

Originally posted by Savi
Ik ben nochtans ook ne hete Italiaan :D :D :D
so don't get me started ... ze hebben mij op
F1Pits al een paar keer tussengehad, kheb het
namelijk nie zo op Luc Verhelle.

en toevallig kent Luc heel wat mensne bij mclaren, en is hij een hevige supporter... :D

airco 28-06-2001 00:36

mja savi

hier ist vant zelfde ivm met Luc Verhelle!!!

kheb daar ooit nekeer ewa berichtjes gepost, en ff mijn mening gevormd over sommigen, en kzen der dan heel rap gon lopen!!!

Van dienen luc peisek soms dat dienen gewoon brainwashed is!!!

airco

tsjolder 28-06-2001 10:06

Het is soms wel interessant om wat "inside information" te lezen van die gast en technisch is het ook vaak interessant, maar die is idd gebrainwashed door McLaren: al wat zij doen, is goed en wat de anderen doen, is slecht.

Hakki 28-06-2001 10:30

ok, ik geef toe em is een beetje 'freaked' op McLaren, maar hij keurt wel nie alles af van de anderen, gelijk dat bepaalde wel doen

Alain 28-06-2001 10:42

Heren, heren... de gemoederen liepen blijkbaar hoog op:(
Iedereen heeft zijn voor - en tegenstanders. Ik ben al meer dan twintig jaar een Ferrarifan en zal dit ook altijd blijven. Ik moet toegeven dat ik er twee jaar problemen mee heb gehad toen Prost bij ferrari zat. Ik ben nooit een McLaren - fan geweest en vrees dat ik het nooit zal worden. Dat heeft echter niets te maken met de piloten maar eerder met mensen als Dennis en Haug. De wijze waarop ze Bernoldi aanpakken, veel uitvluchten zoeken voor mindere prestaties, etc. In zo ' n functie vind ik dat die heren zich behoorlijk kinderachtig gedragen en daar heb ik een probleem mee! Ik ben ook geen Häkkinen - fan maar zou het wel leuk vinden als hij terug mee kan vechten voor de overwinning omdat hij dat gewoon verdient. DC is een aimabele gast maar ik ben niet zo weg van zijn rijstijl, hetgeen niet wil zeggen dat ik hem weg wil. Volgens mij zijn er rijders die beter zijn dan DC en een kans verdienen bij McLaren. Een utopie wellicht? Allee mannen, een nieuw weekend staat voor de deur dus laat ons daar naar uitkijken...

tsjolder 28-06-2001 11:10

Amen ;)

Maar ge hebt gelijk.

Savi 28-06-2001 11:52

Zet Mika samen met Schumi in ne Ferrari, dan hebben we pas een kampioenschap.

All times are GMT +2. The time now is 21:14.