![]() |
YEAH ! Weg met die boel. Hop, terug naar de pits gij. Daar kunt ge mensen blijven uitlullen en afkafferen, iets waar gij serieus goed in zijt, wat valt af te leiden uit uw laatste posts.
De groeten. |
Quote:
|
Quote:
(en hiervoor ga ik nie bleiten ze, want zo'n seuteke bennik nog nie) en btw, uw kennis, precies of gij weet er alles van, awel dan zijn uw 'talenten' SERIEUS verborgen, want ik heb der nog nie veel van gemerkt ze en dan zegt meneer zelf nog: En daarbij , uit uwe laatste regel spreekt zoveel respect voor Schumacher, Ferrari en mezelve, dat we er collectief niet goed van worden! welk respect toont gij dan wel?????? |
Een maand?
Ik weet dat niet omdat ik ier drie weken ben geband! HAHAHAHA!! |
Hij zal wel afkoelen zeker ? Iedereen heeft al eens een mindere dag en als hij Italiaan is (toch een hevig Ferrari-supporter met Italiaanse nick), zou het wel eens kunnen dat het een heetgebakerd persoon is.
|
Amai, dien is wel pissed-off hé. (modena) Ik weet ni wa die bezield. Zo van zijnen tak maken. En da eigenlijk voor niks.
|
Ik ben nochtans ook ne hete Italiaan :D :D :D
so don't get me started ... ze hebben mij op F1Pits al een paar keer tussengehad, kheb het namelijk nie zo op Luc Verhelle. |
Uitkijken dus voor Savi?:D :D :D :D :D
|
Quote:
|
mja savi
hier ist vant zelfde ivm met Luc Verhelle!!! kheb daar ooit nekeer ewa berichtjes gepost, en ff mijn mening gevormd over sommigen, en kzen der dan heel rap gon lopen!!! Van dienen luc peisek soms dat dienen gewoon brainwashed is!!! airco |
Het is soms wel interessant om wat "inside information" te lezen van die gast en technisch is het ook vaak interessant, maar die is idd gebrainwashed door McLaren: al wat zij doen, is goed en wat de anderen doen, is slecht.
|
ok, ik geef toe em is een beetje 'freaked' op McLaren, maar hij keurt wel nie alles af van de anderen, gelijk dat bepaalde wel doen
|
Heren, heren... de gemoederen liepen blijkbaar hoog op:(
Iedereen heeft zijn voor - en tegenstanders. Ik ben al meer dan twintig jaar een Ferrarifan en zal dit ook altijd blijven. Ik moet toegeven dat ik er twee jaar problemen mee heb gehad toen Prost bij ferrari zat. Ik ben nooit een McLaren - fan geweest en vrees dat ik het nooit zal worden. Dat heeft echter niets te maken met de piloten maar eerder met mensen als Dennis en Haug. De wijze waarop ze Bernoldi aanpakken, veel uitvluchten zoeken voor mindere prestaties, etc. In zo ' n functie vind ik dat die heren zich behoorlijk kinderachtig gedragen en daar heb ik een probleem mee! Ik ben ook geen Häkkinen - fan maar zou het wel leuk vinden als hij terug mee kan vechten voor de overwinning omdat hij dat gewoon verdient. DC is een aimabele gast maar ik ben niet zo weg van zijn rijstijl, hetgeen niet wil zeggen dat ik hem weg wil. Volgens mij zijn er rijders die beter zijn dan DC en een kans verdienen bij McLaren. Een utopie wellicht? Allee mannen, een nieuw weekend staat voor de deur dus laat ons daar naar uitkijken... |
Amen ;)
Maar ge hebt gelijk. |
Zet Mika samen met Schumi in ne Ferrari, dan hebben we pas een kampioenschap.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:14. |