De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   INTERESSANT VOORSTEL 24U VAN FKI (karting) (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3274)

Speesman 20-09-2002 17:13

Gaat de volgende MAK-karting in Antwerpen door??
Nacht is voor mij goed, ben toch een nachtmens :)

flugel 20-09-2002 17:44

Ik ga ook proberen te kombineren... 't zal mss makelijkste zijn om met de ganse mak bende vanuit Machelen naar antwerpen te rijden... :)

Werner333 20-09-2002 17:44

Waarschijnlijk.

kartboyke 21-09-2002 13:01

Als we nu eens de mak karting naar machelen verhuizen en zien da we teams hebbe om mee te doen aan die 24h koers met de mak piloten???
Dan kunt ge toch een mak team en dergelijke, geen goei idee?

Werner333 21-09-2002 15:17

Dat zal niet gaan he. De MAK karting is rond 20.00 uur en dan is de 24 uur al bezig.
Normaal was ze gepland in Machelen, maar wegens die 24 uur is ze verplaatst.

Flitser 21-09-2002 16:46

Jullie kunnen natuurlijk een stuk van de 24u als MAK-wedstrijd laten gelden, nee?

Flitser 24-09-2002 11:06

Bert, Bruno en ik zullen dus zeker aanwezig zijn, wij kunnen per persoon vier uur op ons nemen indien dit nodig is. Afhankelijk van de omstandigheden kan dat eventueel aangevuld worden indien gewenst.

We zijn dus op zoek naar minstens 20 piloten die tegen 40euro/u willen deelnemen aan de 24u van Machelen.

U kan als team inschrijven of als individu:

Teams bezorgen mij de namen van de verschillende piloten samen met het aantal uren dat elke piloot wil/kan rijden alsook de vermelding of deze piloten de volle 24u aanwezig kunnen zijn of niet.

Individuele piloten bezorgen mij ook hun naam en het aantal uren dat men wil/kan rijden. Indien er belemmeringen zijn omtrent uw aanwezigheid op dit evenement vermeld dan ook tussen welke uren u uw stint(s) kan rijden. Dergelijke piloten zullen aan een ander team worden toegewezen rekening houdende met de instelling van de piloot en het team waar hij/zij wordt bijgevoegd.

U zend al uw gegevens door naar Flitser@kartgrid.be vergezeld van uw GSM- of telefoonnummer zodat ik u kan opbellen om de financiële kant af te ronden want uiteraard wordt er op voorhand betaald indien men zeker wil zijn van deelname.

Gelieve zo snel mogelijk de gegevens te verzamelen zodat ik niet op het laatste moment alles moet beginnen regelen. Hoe langer alles wordt uitgesteld hoe minder kans er is op een effectieve deelname want er is nog slechts plaats voor vijf teams en ik schrijf niet in alvorens ik een volledig team geregistreerd heb. Wij kunnen moeilijk plaats voor drie teams voorzien als er uiteindelijk maar één komt opdagen, dat is niet goed voor onze naam en het zou de karting in kwestie ook niet bevallen na alle gesprekken die we hebben moeten voeren. En zeg nu zelf, het zou zonde zijn als je dit aan je neus laat voorbij gaan.

Flitser 25-09-2002 08:01

Nog slechts plaats voor twee teams...

http://kartgrid.be/new/FKI.htm

Flitser 30-09-2002 22:33

Nog slechts plaats voor één team of een stuk of zes piloten.

Flitser 02-10-2002 11:45

Waar zitten de goeie piloten hier?
We zijn nog op zoek naar drie piloten om de resterende 13u te verdelen.

Momenteel bestaat dit team uit drie piloten:
Dimitri Kokken (Eigenaar FKI) zal één uurtje voor zijn rekening nemen.
Steve Moulaert (Organisator Streetrace Brugge begin dit jaar) neemt vier uur voor zijn rekening.
Ikzelf neem vier uur voor mijn rekening (eventueel vijf uur).

Wie worden de volgenden in het rijtje?

Witte 02-10-2002 16:41

Ik wil wel eens zo'n 24 uur meemaken.
Flitser, check uw mail please.

Maarten 02-10-2002 16:53

ik heb dat weekend funcup in francorchamps en kan er dus pas zondag zijn of misschien 's nachts ergens. maar ik ben eigenlijk wel een beetje geïnteresseerd
flitser wat is de kostprijs voor 4uur deel te nemen
of staat dat hierboven ergens?

Maarten 02-10-2002 16:54

dat zal voor 4u 160€ zijn en voor 5u 200€ als ik me niet vergis!
ik zal eens horen bij de sponsor!

Flitser 02-10-2002 16:55

Witte:
Doe ik als ik vanacht thuis kom, zit momenteel op het werk en kan hier niet aan mijn privémails.
Als je kan kom dan misschien vrijdagavond tegen 20u naar FKI, dan kunnen we al eens kennis maken.

Maarten:
Laat zeker iets weten! Anders moet ik dit laatste team cancellen en rijd ik met anderen mee en het zou zonde zijn hé seg voor slechts 40 euro/u. Wat uwe sponsor betreft, die kan overal reclame maken, zelfs op de kart, wij willen enkel www.kartgrid.be lezen op het deelnemersbord ;)

Werner333 02-10-2002 17:33

Witte,

Niet vergeten dat dit samenvalt met de MAK karting.

All times are GMT +2. The time now is 14:24.