De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Wie is de snelste kartpiloot van Belgie? WEES SNEL!!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3497)

Maarten 30-10-2002 12:24

Quote:

Originally posted by stijnconinx

Gij doe zo precies of allé, hij gaat dat daar is met z'n twee vingers in z'n neus winnen: das gene funcup eh pffffff :p :D

nee maar als ik in de klasse boven de +90 kg kan geraken, dan denk ik toch dat ik in die klassen kans maak
misschien zelfs in de klasse boven 80kg al zal de concurrentie daar zwaarder zijn

het doet er niet toe, ik amuseer mij wel op zolder, al had ik dit graag meegedaan!

ge kunt niet alles willen hé

Witte 30-10-2002 16:46

Quote:

Originally posted by Maarten

nee maar als ik in de klasse boven de +90 kg kan geraken, dan denk ik toch dat ik in die klassen kans maak
misschien zelfs in de klasse boven 80kg al zal de concurrentie daar zwaarder zijn

Dat is figuurlijk bedoeld zeker??? Anders klopt er iets niet. :D :D :D

Flitser 31-10-2002 09:35

Quote:

Jij in de klasse +90kg??? Allé vooruit, dan zal ik ook wel in de +90 zitten al dacht ik toch dat wij in de 80-90 zouden gezeten hebben. Jij hebt een zwaar beendergestel zeker :D
Maar één probleem, ik hoor niks van Serge.
Ben ik nu ingeschreven of niet? Ik heb een mail gestuurd voor deelname maar nog geen antwoord gekregen. Serge?! :(

Spitty 31-10-2002 10:50

geen nieuws is goed nieuws,

neen uw mailke is verstuurd en je bent ingeschreven dus don't worry be afraid!

greetz

Flitser 31-10-2002 17:36

Och, wees gerust, I am afraid, ik rijd niet graag op JPR en kom daar dus niet veel :frusty:

In ieder geval bedankt!

Maarten 31-10-2002 18:28

Quote:

Originally posted by Witte
Dat is figuurlijk bedoeld zeker??? Anders klopt er iets niet. :D :D :D
hoe dubbelzinnig het soms toch kan zijn
khad het zelf nog niet door :D

Maarten 31-10-2002 18:30

Quote:

Originally posted by Flitser
Jij in de klasse +90kg??? Allé vooruit, dan zal ik ook wel in de +90 zitten al dacht ik toch dat wij in de 80-90 zouden gezeten hebben. Jij hebt een zwaar beendergestel zeker :D
Maar één probleem, ik hoor niks van Serge.
Ben ik nu ingeschreven of niet? Ik heb een mail gestuurd voor deelname maar nog geen antwoord gekregen. Serge?! :(

bah, ik weet het niet goed. ik weeg zonder al te veel aan toch rond de 84-85 kg, en dan met helm en kleren aan zou dat toch wel rond de 90 kunnen liggen lijkt me, al heb ik het nog niet geprobeerd. waarschijnlijk zal het wel onder de 90 blijven, tenzij ik verdoken gewichtjes meepak onder mijn overall :D
don't worry, ik doe niet mee, maar ik geef hier wel een idee aan de flitser natuurlijk!
serge, check die maar eens tijdens het wegen! een looddetector of zo :D:D:D

Driesco 31-10-2002 18:41

Voor de snelle beslissers, nog 6 plaatsen vrij.

Te winnen : een stoel als derde piloot in 2003 tijdens ASAF race op Francorchamps in Depaddock Clio.

kartboyke 31-10-2002 19:43

telt dat ook voor mij?geen nieuws, goed nieuws?
Ik hoop van wel want ik heb gemaild :D

Flitser 31-10-2002 19:44

Quote:

don't worry, ik doe niet mee
Daar had ik nu net geen schrik voor zie :p
Ik denk dat ik toch es het parcours ga komen verkennen voor de zaterdag want het is weeral maanden geleden in JPR.

Driesco 31-10-2002 19:50

Wij rekenen eigenlijk wel ook op de vaste waarden van het Mak kampioenschap, want dit is het verlengde van een mooi seizoen. Teams bestaan uit meerdere personen maar wie is nu eigenlijk de snelste en meest verstandigste piloot. Gellof me, in korte sprintwedstrijden kan van alles gebeuren.

Zij met het meeste verstand zullen in de eerste reeksen de meeste punten verdienen en zo veel kans maken. Het is dus niet enkel met de gas dat men die eerste rondjes moet rijden maar ook met het kopken. Zoek een vrije baan, wacht af en ga dan voor een super chrono.

Veel succes iedereen, ik hoop echt een goede piloot is ons team te hebben volgend jaar op Francorchamps.

flugel 31-10-2002 21:04

als kleine zelfstandige is mijn geld op dus... :) en trouwens hier maak ik geen schijn van kans...

Werner333 31-10-2002 21:26

Ge komt toch supporteren?

Driesco 31-10-2002 22:07

Quote:

Originally posted by flugel
als kleine zelfstandige is mijn geld op dus... :) en trouwens hier maak ik geen schijn van kans...
Ik tipte jou nochtans als één van de kanshebbers Flugel. Ik heb er zo een tiental in mijn hoofd maar ik weet echt niet wie er allemaal zal meedoen.
Ik ben wel benieuwd welke kanonnen er zullen zijn zaterdag.

Speesman 31-10-2002 22:10

Heb nog een vraagje: aangezien de prijs rijden met de paddock clio is, veronderstel ik dat Driesco en Chris volgend jaar een seizoen ASAF gaan rijden? Of rijden jullie enkel maar 1 race mee?

All times are GMT +2. The time now is 18:41.