![]() |
Had die dan aan mij gegeven :D
|
Gij had al genoeg op, de mensen van JPR kloegen nu al da ge hun personeel nie gerust liet :p
|
Tsja jong, kan ik er aan doen dat ik grote dorst had :o :D
|
ja en dorst precies niet alleen he man;);)
|
Dat viel nog goed mee ;)
|
Misschien kunnen we voor de editie 2003 sponsoring bij interbrew aanvragen ;););)
|
als Gino de kat
van tafel verdwenen was, danste de muis (guess who) (zat?) op tafel. (bij wijze van spreken?) Volgend jaar misschien een voorbehoedsmiddel als co-sponsor, die hebben dat ooit in F1 gedaan ook.
prijsvraag: welk merk; welk team en welk jaar een nog steeds bezorgd iemand Fordje, wat vraag je nu om die foto's te vernietigen? |
Quote:
Wat ben jij eigenlijk? Een vampier of zo ???? :D :D :D |
Nog een geluk dat em van Sonja (H) en Monique (VR) afbleef...maar ja, die hadden blijkbaar al genoeg aan elkaar :)
|
Re: als Gino de kat
Quote:
Gezien de gevoeligheid van het materiaal mogen we niet te laag inzetten. :D Laten we dus beginnen met een perskaart voor het seizoen 2003, ;) Natuurlijk ook een VIP-behandeling op de BelKarting 2003 (zodat ook daar weer voor de nodige fotokes kan zorgen :D ) en Een avondje Moulin Rouge (all in natuurlijk) ;) Lijkt dat geen eerlijke deal ?? :D :D l |
Quote:
|
Ik ben braaf geweest,een beetje te veel gratis bier en wijn ja,alhoewel een beetje,ik meen me wel nog te herrinneren dat er een meisje uit Zwevegem ;) nogal graag konijntjes ziet :D :D
|
Mannekes mannekes, niet overdrijven eh seg. Ik had zeker genoeg maar ik was heus niet alleen, eh Perdieus :D En op tafel heb ik niet gedanst... denk ik . Ik weet het zeker maar enfin :p
|
Quote:
Van getrouwde vrouwen blijf ik wijselijk af. Een danske en meer niet :D |
Re: als Gino de kat
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:41. |