![]() |
Oh, het weze Jos gegund hoor, daar niet van. Maar ik moet zeggen dat ik me niet van de indruk kan ontdoen dat Minardi niet de plaats is voor de (nagenoeg) oudste piloot van de F1, die -laat ons een kat een kat noemen- op zijn retour is in de F1.
Pas op, hetzelfde kan gezegd worden van een Frentzen bij Arrows of zelfs een Boutsen destijds bij Jordan of Ligier. Maar vooral Minardi lijkt me eerder een team dat jong talent zijn eerste stappen in de F1 zou moeten laten zetten. Ik herhaal, dit is een persoonlijke indruk en zeker geen evangelie! En ik bedoel dit ook echt niet als persoonlijke aanval op Jos, integendeel, ik ben blij dat hij er weer bij is. Alleen had ik hem graag bij gelijk welk ander team gezien. Hijzelf waarschijnlijk ook, trouwens. |
Mja maar naast die ervaren rijder kan je dan een nieuw talent laten "kweken" (Wilson in dit geval). Kijk maar naar Jordan met Hill en Ralf, Boutsen en Rubens, Toyota met Salo en McNish, Forti met Moreno en Diniz,...
Ik denk dat je maw beter ook een ervaren piloot hebt om het potentieel van de auto tentoon te spreiden... |
Idd, dat is ook een visie die verdedigd kan worden :)
|
ik denk dat Minardi' reden om Verstappen binnen te halen meer als "tsjing tsjing!!" klinkt... ;)
|
Quote:
|
Volgens mij heeft Jos gekoezen voor de secundaire arbeidsvoorwaarden :D :D
Tis leuk voor Jos, maar het is maar F1...........zie hem liever in een vette GT rondknallen. F1 heeft niet meer die aantrekkingskracht voor mij als in het verleden. http://www.sarahjane.com.au/f1/f1home.jpg |
Quote:
Welke van de 2 heeft het beste chasis. ;) (Voila mijne honderste post) |
|
Eerder schreef Motorshow: Jos Verstappen is 2 dagen aanwezig tijdens Race & Rally International
Zo als het er nu naar uitziet, komt hij zondags ook, samen met Paul Stoddart |
All times are GMT +2. The time now is 00:05. |