![]() |
En de Michelins moeten het natuurlijk nog heel de race uithouden.
We hebben al vaker gezien dit seizoen dat ze een slechte start nemen in de race en achteraf plotseling énorm snel worden. Dus idd, de race heeft ingrediënten genoeg om een spannende strijd te worden, ik hoop het :) |
amai,
als de piloot zijn voet te zwaarenweegt,
is het den (BMW, Illmor, Ferrari, honda) motor die het begeeft! :D |
Ik denk dat er enkele namen van F3000 piloten serieus door elkaar gehaspeld worden. Mauricio Sperafico is mij totaal onbekend. Ik ken Ricardo Sperafico en Ricardo Mauricio wel :D What's in a name. En ja, my star of the future, Antonio Pizzonia heeft gewonnen.
|
Ik denk dat over 2/3 jaar het vooral gaat om Kimi, Nick en Fernando.
Deze 3 jongens rijden nu nog bij sauber en minardi, maar Kimi heeft al toegezegd graag bij ferrari te willen rijden en ik denk dat niet volgend seizoen maar daarna dus (:p) Kimi bij ferrari komt. Nick is lievelingetje van Mercedes, dus die gaat naar Mclaren als mika weggaat. Fernando word ook hele grote coureur, tis jammer dat hij nu rijdt bij minardi, maar dan kan ie wel veel ervaring opdoen. Natuurlijk zijn Jenson, ralf en juan pablo ook heel goed, en die worden ook maar beter dus het word een spannend seizoen over 3 jaar ;) |
Re: amai,
Quote:
Bij McLaren-Mercedes doen ze toch echt hun best om Schumacher een vrijgeleide te geven. Wat mij betreft vond ik zijn wereldtitels van '95 (mindere wagen) en vorig jaar (meer druk) glansrijker dan deze. |
Er zijn nog vaste waarden in de F1 : één ervan is : als MS uitvalt, dan doet DC dat steevast ook!
|
Inderdaad Alain, ik leek wel Bert Devies met mijn verhaal over de F3000, het is inderdaad Ricardo Sperafico. Overigens rijdt ook zijn broer nl Rodrigo Sperafico in de F3000 en volgens Ben Edwards rijdt er nog ergens een R. Sperafico rond in de autosport...nice.
Over Bert Devies gesproken, die man heeft ook heel wat blunders op zijn kerfstok, als jullie er nog leuke weten : laat het ons weten. Ik herinner mij bv. dat Devies ooit de gevleugelde woorden 'terugkoppen!' schreeuwde toen Fernandez in Michigan tegen het beton ging en daarbij een van zijn wielen over de vanghekken deed katapulteren. De volgende dag bleken 3 fans dodelijk geraakt te zijn geweest. Ook heeft hij heel wat 'taalkundige' foutjes gemaakt, ze schieten mij niet meteen meer te binnen,, misschien jullie wel. Ook Rob Petersen van Eurosport had het destijds meermaals over "een Martini" toen hij de minardi van Pierluigi Martini bedoelde. Murray Walker werd dan weer een legende door zijn 'I apologize'. |
rofl....leuke vondst toch 'terugkoppen' :D
|
All times are GMT +2. The time now is 05:29. |