De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Moeder Schumacher overleden (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4782)

jos 20-04-2003 13:26

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ik zou het niet kunnen, dat weet ik! De belangen zijn echter zo groot in de huidige F1...
tuurlijk dat de belangen veel te groot zijn liever een kwak geld dan hun moeder tja ik versta dat hoor

ik zou niet starten tja je hebt van die geldwolven die nieks liever doen dan geld oprapen in ieder geval hoop ik dat ze er allebij afgaan in de eerste bocht
ik vind dat enorm laf dat het racen boven hun famillie gaat

schumivill 20-04-2003 13:35

Ik denk niet dat ze de enige zijn die daar over een beslissing over nemen,sponsors enzo.

Rrubinio 20-04-2003 13:44

Moeder Schumacher overleden

De moeder van Ralf en Michael Schumacher zou vannacht zijn overleden nadat zij zaterdag in coma was opgenomen in het ziekenhuis. De beide Schumacher waren even in het ziekenhuis maar keerde terug naar Italië waar ze vanmorgen vernamen dat hun moeder was overleden. De Schumachers zullen wel starten in de GP van San Marino maar zullen niet deelnemen aan de ceremonie indien ze in de top 3 zouden eindigen.
Mijn innige en welgemeende deelneming aan de fam. Schumacher.

Finish 20-04-2003 14:21

Quote:

Originally posted by jos
tuurlijk dat de belangen veel te groot zijn liever een kwak geld dan hun moeder tja ik versta dat hoor

ik zou niet starten tja je hebt van die geldwolven die nieks liever doen dan geld oprapen in ieder geval hoop ik dat ze er allebij afgaan in de eerste bocht

Ooit al van 'gedachten verzetten' gehoord ? Of het feit dat er een pak tifosi langs de baan staan die hun Ferraricoureur de hemel in prijzen en hem kost wat kost willen zien winnen.
Die twee kerels hebben vannacht hun moeder verloren, volgens jou kan hen dat geen moer schelen ?
Trouwens, ze hebben vanmorgen pas vernomen dat hun moeder overleden was, toen ze reeds terug op imola waren. Wie weet vond pa Schumacher dat beide jongens beter konden meeracen ?
Co-commentator Marc Goossens zei juist dat hij in zo'n geval ook zou meeracen, omdat z'n ouders het zo zouden gewild hebben.
Dit heeft gewoon geen bal met 'geldwolven' te maken, maar met verplichtingen en even gedachten te kunnen verzetten.

Finish 20-04-2003 14:29

Re: Moeder Schumacher overleden

Quote:

Originally posted by Rrubinio
De moeder van Ralf en Michael Schumacher zou vannacht zijn overleden nadat zij zaterdag in coma was opgenomen in het ziekenhuis. De beide Schumacher waren even in het ziekenhuis maar keerde terug naar Italië waar ze vanmorgen vernamen dat hun moeder was overleden. De Schumachers zullen wel starten in de GP van San Marino maar zullen niet deelnemen aan de ceremonie indien ze in de top 3 zouden eindigen.
Mijn innige en welgemeende deelneming aan de fam. Schumacher.

Even gemengd met de GP-Imola thread, Rrubinio. Dit nieuws was namelijk al een keertje op depaddock gepost...

moore 20-04-2003 16:04

vond het toch op laatste heel erg emotioneel en vooral toen hij uit de wagen stapte en op het podium :(

redje 20-04-2003 16:13

Quote:

Originally posted by jos

Laf??? In zo'n periode doet het eens goed dat men aan iets anders kan denken.

kartboyke 20-04-2003 18:31

Quote:

Originally posted by moore
vond het toch op laatste heel erg emotioneel en vooral toen hij uit de wagen stapte en op het podium :(
Ik vond dat dus ook hé, hoe hij in zijn wagen bleef zitten.
Dan zie je pas dat hij een mens is gelijk wij er een zijn en niet de bovengenoemde geldwolf.
Alleszins heb ik nu echt wel respect voor deze 2 mensen, iemand die dit kan verwezenlijken, proficiat daarvoor.

All times are GMT +2. The time now is 14:27.