![]() |
Quote:
|
Quote:
:worship: |
Quote:
|
Sinds '94 alleen maar Autosport UK...........begint een aardige hoeveelheid te worden.
De rest via internet, maar das pas sinds '98 ;) |
Quote:
|
Quote:
Nu ja, hoe langer ik in die winkel ben hoe beter, t is daar redelijk schone bediening. :p |
Ja, Claire (je bedoelt toch Leuven hé) mag er wel zijn Redje.
|
In ieder geval geen Belgische magazine. Die brengen enkel 'oud' nieuws. ik hoor mensen klagen over een abo op dsc.com maar ze kopen wel voor 10-tallen € tijdschriften waar niets nieuw in staat. Referenties blijven echter wel Autosport (UK) en Auto-Hebdo (Fr).
Voor wie van het meer klassieke genre houdt is er het fantastische Britse 'Motorsport'. Tenslotte volg ik het autonieuws via EVO en Auto Motor und Sport. Joost |
Hey mannen, rustig over Claire hè, dat is een vriendin van mij. Ik zal eens met Kris gaan praten over jullie 'vieze' praat...
|
Quote:
|
Ik lees:
Turbo Autonews Autowereld Formule 1 (alhoewel ik het niet meer volg) Autokrant, Start 84 en Autogids (soms) Verder koop ik op het einde van het jaar RallyWorld en het Belcar boek. |
Ik lees vaak :
- Turbo - Autonews - GTO - Chroom & Flammen Greetzz.. Corvetteboy |
Ik heb vroeger veel diverse auto- en autosporttijdschrijften gelezen.
Tegenwoordig enkel nog Zonder overslaan iedere maand - RallyXS (NL) - Octane (UK) Af en toe eens een keer, misschien 1 of 2 keer per jaar, als er iets specifieks instaat dat mij interesseert. - Turbo magazine (BE) - Auto Motor und Sport (D) - Sport Auto (FR) - CAR (UK) Ben de enige die RallyXS en Octane leest. :D :D Nu goed, beide magazines zijn pas zeer recentelijk op de markt gekomen (max 2 jaar). RallyXS behandelt uiteraard het WRC gebeuren, maar heeft ook aandacht voor rally's in BE en NL. Altijd mooie foto's Octane dan. Jullie weten niet wat jullie missen. Handelt over classic cars, maar ze hebben ook regelmatig aandacht voor het betere en sneller werk met hedendaagse auto's. Deze maand bijv. Mercedes 300 SLR vs. Mercedes McLaren SLR. Altijd adembenemende foto's en de typische Britse schrijfstijl. |
[QUOTE]Originally posted by raceboy
[B]Turbo ( het enige magazine met touring cup info :) die auteur kan er iets van ;) ) Die auteur kent er inderdaad véél van, maar je mag niet schrijven dat Turbo het enige tijdschrift is dat de Zolder Touring Cup volgt.Zeker nog nooit gehoord van AutoKrant magazine? |
In de tijd dat ik dat las was dat nog niet. Als ze het nu wel doen dan chapeau voor hen.
|
All times are GMT +2. The time now is 08:18. |