De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Super-Paddock-fuif !?! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5413)

Driesco 21-06-2003 08:52

Da zal wel een reden hebben zeker Oneliner :)

Waarschijnlijk teveel naar de Chi Wawa girls gekeken :):)

Oneliner 21-06-2003 10:45

ssssssssssssssst ;)
oudjes lezen mee ;)

yvdp 21-06-2003 14:18

was dat da kraamken met die cola light citron?

Driesco 21-06-2003 14:39

Yep

yvdp 21-06-2003 15:41

hehe, cool. Stond wel wat schoon volk hé:D

Anneke 21-06-2003 20:34

lol om ff terug op onderwerp te komen ;)
ik ben ook altijd bereid om wat te helpen zenne! Laat maar weten hoe ik van dienst kan zijn :)

bien 24-06-2003 08:12

Goeiemorgen iedereen,

Wel wat mijn capasiteiten betreft , ik ben polyvalent , dus ik kan overal helpen en ik heb ervaring met het organiseren va evenementen en vooral wat catering betreft.

Mijn voorstel is dan ook om zo snel mogelijk is bij elkaar te komen zodat we al is het één en ander kunnen bespreken , een planning maken van wie voor wat gaat zorgen .Als we dan de informatie hebben kunnen we concreet beginnen plannen en tot actie overgaan.
Wat denken jullie ervan voor dit weekend al is samen te komen.
Het mag bij mij thuis . Laat maar iets weten

groetjes, Bien

Sennake 24-06-2003 14:00

Quote:

Originally posted by bien
Goeiemorgen iedereen,

Wel wat mijn capasiteiten betreft , ik ben polyvalent , dus ik kan overal helpen en ik heb ervaring met het organiseren va evenementen en vooral wat catering betreft.

Mijn voorstel is dan ook om zo snel mogelijk is bij elkaar te komen zodat we al is het één en ander kunnen bespreken , een planning maken van wie voor wat gaat zorgen .Als we dan de informatie hebben kunnen we concreet beginnen plannen en tot actie overgaan.
Wat denken jullie ervan voor dit weekend al is samen te komen.
Het mag bij mij thuis . Laat maar iets weten

groetjes, Bien

Dat zou kunnen, maar hou er rekening mee dat het zondag Touring Cup is. Trouwens, na de TC heeft het bestuur van De Paddock een vergadering over een heleboel agendapunten, waaronder o.a. ons "fuif-evenement". Het ware misschien handig als we tegen dan al wat input hebben over concrete afspraken. Daarom stel ik voor dat we ofwel zaterdag bij jou thuis eens samenkomen met de mensen die willen meewerken, ofwel gewoon zondagvoormiddag naar Zolder komen om tijdens de kwalifs of zo de koppen bij elkaar te steken. Voorkeuren?

bien 24-06-2003 15:42

Alle twee kan voor mij , dus het hangt van de rest af

bientje

fordje 24-06-2003 20:00

Quote:

Originally posted by Sennake
Dat zou kunnen, maar hou er rekening mee dat het zondag Touring Cup is. Trouwens, na de TC heeft het bestuur van De Paddock een vergadering over een heleboel agendapunten, waaronder o.a. ons "fuif-evenement". Het ware misschien handig als we tegen dan al wat input hebben over concrete afspraken. Daarom stel ik voor dat we ofwel zaterdag bij jou thuis eens samenkomen met de mensen die willen meewerken, ofwel gewoon zondagvoormiddag naar Zolder komen om tijdens de kwalifs of zo de koppen bij elkaar te steken. Voorkeuren?

Sennake!!

Nier vergeten dat ge zondag nog een andere afspraak hebt in Zolder he!

Same voor Werner

Circuit Zolder verwacht jullie. Timing volgt nog

Sennake 24-06-2003 20:26

Quote:

Originally posted by fordje
Sennake!!

Nier vergeten dat ge zondag nog een andere afspraak hebt in Zolder he!

Same voor Werner

Circuit Zolder verwacht jullie. Timing volgt nog

In de mailing stond TIJDENS de TC wedstrijd. NA de wedstrijd staat de bestuursvergadering van De Paddock al gepland. En die gaan we niet meer verzetten, want die is superbelangrijk en al meerdere keren uitgesteld. Ik hoop dus dat Circuit Zolder niet van plan is om ook tot na de wedstrijd te wachten...

Z!K@ 27-06-2003 10:18

Hulp nodig,

één adres: Z!K@

cv
--

Medewerker toog bij laatste fuif van hetzelfde jeugdhuis als airco
op 26/04/03 én 28/06/03

Catering lanparty (niet van toepassing zeker)

laurent 27-06-2003 11:23

mmm... gaan we beginne met CVs?
:D

Sennake 27-06-2003 15:12

Hulp bieden op de fuif zelf is natuurlijk meer dan welkom, maar wat we eerst en vooral broodnodig hebben is hulp bij de ORGANISATIE van het evenement. Eens alles ter plaatse is, en op rolletjes loopt is het "helpen" ook wel welkom, maar in eerste instantie wil ik een kerngroep samen krijgen die de koppen samensteekt om formule, datum, plaats, prijs en logistiek te bepalen. En liefst nog dit weekend (zaterdag bij Bien of zondag op Zolder). Vooralsnog heb ik op deze vraag nog geen enkel bevestigend antwoord gehad en zolang dat niet van de grond komt staan we nergens...

Dus : CONCREET : wie wil er meewerken in de kerngroep aan de organisatie van het evenement van De Paddock, en kan je je morgen OF zondag vrijmaken?

bien 27-06-2003 15:51

Aan alle fuifbeesten die de kerngroep (willen)vormen.

Vermits dit kort op is (morgen) kan ik aannemen dat het niet voor iedereen past.

Dus misschien best afspreken voor 5 juli bij mij thuis.

Als het morgen zou doorgaan , geen probleem , het mag al van 's ochtends dan zorg ik wel voor ontbijt ;)

Zondag ben ik in de namiddag al bezet.

Ik kan wel geen reply meer sturen want heb thuis geen pc.
Dus voor verdere afspraak contacteer sennake hij heeft mijn nummer en houd me wel op de hoogte.

bien :bye:

All times are GMT +2. The time now is 01:42.