![]() |
Coulthard heeft geluk gehad dat hij niet over de kop ging, want het was bijna zover.
|
'k denk dat op het incident Alonso - Coulthard weinig aan te merken valt, Alonso houdt het midden van de bocht (verdedigt zijn lijn dus perfect) aan Coulthard om er voorbij te proberen, als ik dat on board beeld zag was het Coulthard die zich volledig misremde (mijn gedacht natuurlijk)
Mooie fase tussen Montoya en Schumi, spijtig van het tikje maar 'k vond het een mooi maneuver van Montoya... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De FIA heeft nr. 1 en 3 vrijgesproken, het incident was echt wel een race-incident. |
Quote:
|
Quote:
|
Alonso remde iets vroeger als normaal, DC remt iets later omdat hij een manouvre wilt uitvoeren, gevolg, groot snelheidsverschil. Maar voor mij had het toch iets weg van een brake-test ... wat als DC Alonso niet kan uitwijken, en zich de lucht in lanceert ? Dan zijn de gevolgen dramatisch!
Verder: Michael Schumacher maakt 10 seconden goed op Alonso op 2? ronden ... MS komt onder de achtervleugel van Alonso ... Alonso gaat midde bij het acceleren in de laatste bocht even doodleuk op de rem staan ... als MS daar niet op had gereageerd plakte Alonso netjes naast de baan ... dan zou het wel 'eigen schuld dikke bult' zijn ... |
Quote:
Hij mag dan wel snel zijn, hij moet nog veeel leren. |
als Alonso remproblemen had is het toch niet meer dan normaal dat hij wat vroeger begint te remmen ipv keer op keer zijn entry in de miki-chicane te missen.
En moest het al zo zijn dat hij een rem-test uitvoerde dan is dat not-done. Maar dan is DC wel de laatste die daarover mag klagen ..... Remember Spa in de regen (2000 ?) en schumi die achterin Coulthard klapt. |
Quote:
Je kan discussieren over ethiek en dergelijke, maar dit is gewoon 'dangerous driving' ... 1 X = black/white flag ... 2de maal is ne zwarten hé ... want wat die daar in de laatste bocht met Schumacher doet, ik heb het zonet nog maar eens opnieuw bekeken Bij dat met Coulthard remt hij duidelijk vroeger, en hij kiest niet eens een lijn, hij gaat gewoon in't midden rijden zodat er geen plaats is ... pure arrogantie en geen respect noem ik dat ... Alonso accelereert, en vertraagt, terwijl MS in volle acceleratie zat ... MS zat met zijn neus in de boite van de Renault ... weer geen sportsmanship ... Verder even terugdenken aan Brazilie 2003 ... geen gezwaaide vlaggen bij crash van webber ... nuja, niet voor Alonso ... die vliegt er gewoon nog eens tegen een wiel op ... pak die jonge zijn licensie 1 race af en laat zien dat je er niet mee kunt lachen beste mannen van de FIA |
Quote:
|
Zalig toch al die discussies. Zoiets had de F1 nodig, eens een incident dat net niet of net wel over de limiet was. En laat het nu net Alonso zijn, die na zijn accident in Sao Poalo al het label roekeloos gekregen had. Eindelijk eens iemand die geen schrik heeft om wat risico's te nemen. Alonso is michien voor de camera's een schuchtere jongen, maar wie weet zal hij wel te lachen toen hij Coulthard voorbij zag glijden.
|
All times are GMT +2. The time now is 00:03. |