De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   B.A.R wagens in beslag genomen. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5517)

DJ Scorpio 04-07-2003 14:01

Volgens F1-Live.com zijn de BAR-wagens vrijgegeven om te racen.

Bron: F1-Live.com

Gilles 04-07-2003 18:51

B.A.R-uitspraak om 11.30 uur
Zonet hebben wij vernomen (van de perswoordvoerder van B.A.R) dat de uitspraak over de rechtzaak waarbij het B.A.R-team betrokken is een uitspraak zal kennen omstreeks 11.30 uur. Dan zullen we weten of de B.A.R-wagens zullen kunnen deelnemen aan de kwalificatie en de Grote Prijs van Frankrijk.

wordt ongetwijfeld vervolgd ...

Gepost door: Geoffrey op 04-07-03 | 11:18

B.A.R neemt deel aan kwalificatie 1
Zonet kregen we de melding dat de wagens van het British American Racing team vrijgegeven zijn om zich te kwalificeren voor de Grote Prijs van Frankrijk.

De B.A.R fans mogen opgelucht ademhalen en we zullen Jacques Villeneuve en Jenson Button zien deelnemen aan de eerste kwalificatie.

Jenson Button zal als 10de starten voor zijn snelle ronde en de Canadees Jacques Villeneuve vertrekt als 14de.

Gepost door: Mark op 04-07-03 | 11:42

B.A.R kan terug lachen
Een goede 1e kwalificatie ronde van Jacques Villeneuve leverde hem een 7e tijd op vandaag, een goed begin voor een weekend dat zo slecht startte.

Ondanks al het gedoe van gisteren mocht B.A.R vandaag dan toch starten, ze vingen de kwalificatie aan zonder maar een meter gereden te hebben. Hierdoor hadden de coureurs maar 1 ronde om de baan te leren en 1 om hun tijd neer te zetten. Jenson Button deed het wat minder goed, hij moet morgen als 1e de baan op, hij eindigde als 20.

De kwalificatie zal morgen onder droge omstandigheden worden verreden, zo zijn de voorspellingen.

Jacques Villeneuve:
“Ik ben best blij met mijn ronde onder deze omstandigheden. Het was een frustrerende dag, omdat er niks was dat ik kon doen, behalve die ene ronde rijden. We zijn gestart me een goede set-up, dat was een bonus voor al het werk dat we op andere circuits gedaan hebben in de regen. Het is erg moeilijk een goede ronde te rijden als je niet weet hoe de wagen reageert, hoe hij remt, want waar is het goede rempunt. Er was een grote grijze vlek op de baan die ik ontdekt heb toen ik voor de 1e keer de baan op ging vandaag. Je gaat nooit over de limiet als je nog maar 3 bochten hebt. Hopelijk kunnen we morgen een nog betere set-up vinden en ons voorbereiden op de laatste kwalificatie”.

Jenson Button
“Vandaag was een moeilijke dag voor ons; de baan was aan het opdrogen, we hebben totaal geen data van de baan terwijl er een nieuw gedeelte was, door de geldzaak. We wisten niet hoeveel grip er was vooral niet in het nieuwe deel, hierdoor hebben we gekozen voor full wet banden. Achteraf was dat absoluut de verkeerde keus, maar we hadden niks om onze keuze op te baseren. Er is niks dat we vandaag dat we hebben kunnen doen, dus kijk ik vooruit en hoop ik op een betere sessie morgen”.

Tot slot Dave Richards,
“Jacques heeft het beste gemaakt van een moeilijke situatie door een perfecte ronde te rijden, vooral als je ziet dat we nog niet eerder hebben gereden dit weekend. Het feit dat we alsnog als 7e geëindigd zijn is een gevolgd van de opdrogende baan, maar ondanks dat is het een goede prestatie. Maar aan de andere kant, Jenson was eerder op de baan met de verkeerde banden. We gingen voor de extreme wets, maar helaas was dit de verkeerde keus”.

Gepost door: Mark G. op 04-07-03 | 18:42

All times are GMT +2. The time now is 20:14.