![]() |
Geen probleem, Sennake.
De smiley was trouwens niet voor jou bedoeld, maar voor al de rest die niets had opgemerkt. Collectieve zinsbegoocheling of zo door die verrassend slechte startplaats ? :D |
Odertussen een compleet door mekaar gesmeten rijdersveld: Beide Toyota's vooraan, Raikkonen in achtervolging en superveel inhaalmaneuvers...dat dankzij een gek met zelfmoordneigingen. Nuja, wat spektakel af en toe :)
|
tis inderdaad niet normaal
raikkonen en barrichello goed bezig, mooie inhaalmanoevres |
Da Matta ook niet slecht. HIj is weg en blijft voorlopig weg. :)
|
Even stangen :
is MS een kneusje ? Ik herinner me nog het hoongelach van velen toen Coulthard twee jaar geleden in Monaco rondenlang achter een Arrows bleef hangen. Hier een analoge situatie, maar wel in Silverstone, wat toch een heel verschil is. |
Maar gij stanger toch ! ;)
Villeneuve is nooit een makkelijke om voorbij te steken. En tussen beide heren smeult mogelijk nog een vete na. |
Het wordt trouwens Barrichello vs Raikkonen voor de overwinning. Barrichello al de hele tijd supersterk bezig, Raikkonen ongelooflijk in de 'verouderde' McLaren. Die MP4/18 is precies echt nog niet nodig.
(en momenteel gaat Rubens Kimi voorbij. Dat wordt dus Rubens op 1) En Michael Schumacher 'beperkt de schade' tot 1 puntje. Niks verloren :) |
Wowa ! Toch nog eens een knappe race gezien, mede 'dankzij' die halve (of hele) gek die de baan opkwam. Gevolg: verschillende inhaalmaneuvers, pitstops, spektakel tot het einde toe!
Conclusie: Top van Barrichello. Prachtige race, laten we hopen dat hij op dit elan verdergaat. Hij leek me reeds vanaf het begin van dit seizoen ingeslapen, maar nu bewijst hij het tegendeel. Knappe race ook voor de Toyota's, die die engelse gek mogen bedanken. Raikkonen verspeelt 2 belangrijke punten in z'n strijd om het kampioenschap, maar wint er toch eentje op een nagenoeg onzichtbare Schumacher. Het leek wel of Schumacher en Barrichello van helm gewisseld hadden, deze race :) TOP: *Barrichello: Prachtig, mooi, schitterende race, verdiende overwinning na een perfect weekend. *Raikkonen: buiten dat ene foutje toch mooi 3de in een inferieure McLaren. Is nog altijd titelkandidaat, ook na de 2 dubbels van Williams-BMW *Montoya: onzichtbaar, maar goed voor een 3de opeenvolgende 2de plaats. *Trulli: Prachtige race, heeft zwaar moeten balen toen die mafketel de baan opkwam. Anders hadden we hem misschien op het podium gezien. *Button: Van plaats 20 naar plaats 8. Goed voor 1 puntje. Mooi zo. Over z'n teamgenoot zullen we maar zwijgen. *Da Matta: De F1-race van z'n leven. Verdient 100% z'n stoeltje voor volgend seizoen bij Toyota. *Coulthard: Not bad at all. Mooie inhaalmaneuvers. Eerherstel voor de Schot op z'n thuiscircuit. FLOP: *R. Schumacher en M. Schumacher: Onzichtbaar. Michael beperkt de schade, Ralf heb ik totaal niet gezien. *Jaguar: De 'terminators' niet gezien. Buiten die keer dat Pizzonia z'n motor opblies. *Jordan: Slechter dan slecht. Zelfs Fisico maakt fouten. *Minardi: Rijden enkel mee om de hoop te vergroten. En daar steekt Stoddart dan z'n geld in ? Hij zou het beter aan mij geven :D *Sauber: Op de terugweg. Jammer voor Nick, pech voor Heinz-Harald. *Silverstone-organisatie: O mijn god. Een ontsnapte gek op de baan. Dat moest er nog bijkomen. Spektakel gezien. Seizoen 2003 heeft gelukkig al seizoen 2002 overtroffen. Meer van dat ! (en dan zonder kamikaze-clowns) Finish |
Quote:
|
Filmpjes van de race (en van de race-idioot) zijn ondertussen weer te vinden op www.ukf1.net
|
Quote:
Jan. =--- |
Ook opmerkelijk:
Montoya wipt over Ralf in de totaalstand. Hij staat 14 punten achter op Schumacher, 7 op Raikkonen. En het constructeurskampioenschap ligt ook nog totaal open; Ferrari heeft 10 puntjes voorsprong op Williams, dat zelf 13 punten los staat van McLaren. We gaan een spannend seizoenseinde tegemoet. |
Er zit eigenlijk enige analogie in de F1 waar Schumacher langs alle kanten belaagd wordt en de Tour waar Armstrong hetzelfde lot ondergaat. Voorlopig houden beide heren nog stand, maar voor beiden geldt ook : hoe lang nog?
Enige verschil : Schumi heeft zijn 5 titels al binnen, Lance moet zijn 5e Tour nog winnen... |
Het is echter wel dat schumi zijn 5de iets gemakkelijker binnehaalde dan lance dit zou doen hé (moest hij hem dit jaar pakken)
|
Quote:
Iets in de aard van "als Lance de tour niet wint, wordt Schumi niet opnieuiw WK" Blijkbaar een parallel lopende hersenkronkel dan die van sennake :) |
All times are GMT +2. The time now is 20:13. |