De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24u.be was wederom een succes ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5907)

Driesco 25-08-2003 19:31

Heb tussen de papflessen en het gehuil steeds de race mee zitten volgen hier.
Zeer knap gedaan en ook van hier uit een dikke proficiat aan iedereen die hieraan meegeholpen heeft.

Volgens mij kan dit nog sterk groeien, ook naar andere events op Zolder. Korte berichten waren schitterende info + klassement met de foto's.

Heel knap

Mistery 25-08-2003 19:46

Quote:

Originally posted by Marshal
Mis in het live nieuws de crash van de Corvette tijdens de late avond.........zeker niet gezien, het was al donker ;):D :D
Nee ;) Had geen fosfor stickers op, dus mag je het die jongens en meisjes zeker niet kwalijk nemen :D :D :D ...

joost 25-08-2003 20:24

Quote:

Originally posted by Peter Baert
Sorry voor die pipo die kort na middernacht wat onnozel kwam doen ...
Eric Dupain?

Mistery 25-08-2003 20:48

Bwa, het gaat over "nen pipo", zal dus waarschijnlijk wel iemand "van een Engelstalige site die hier vrij veel reklame maakt", geweest zijn... :D :D :D

wiljo 25-08-2003 21:18

Weer wat Vlaams geleerd, weet nu wat een hakker is en dat je zo'n onbenul dus 'nen pipo' noemt. Bij ons is 'nen pipo' iemand die naar links richting geeft en het tegenovergestelde doet. En die reden er heel wat rond het voorbije weekend! Gelukkig bleef 24u.be wel in het juiste spoor.

R@ce@holiC 25-08-2003 21:18

Proficiat 24u.be crew !

C.B. 25-08-2003 21:26

Mijn pc heeft van de eerste tot de laatste minuut van de race opgestaan(op de site van 24h.be).

Gewoonweg schitterend!!!!!! PROFICIAT!!!!!

Peter Baert 25-08-2003 21:26

Met die "pipo" had ik het inderdaad kunnen hebben over Eric D. :), maar in dit geval ging het over de hacker die in naam van pitstop.tv kwam spammen en vervelend doen ...

De puber is er -gelukkig voor hem- vrij snel mee gestopt. Maar dat betekent niet dat we het daarbij gaan laten.

fordje 25-08-2003 21:32

Quote:

Originally posted by joost
Eric Dupain?
"24u.be distantieert zich hierbij voor eventuele storende of kwetsende uitlatingen, hier op deze pagina gemaakt" :D

Joost :no: :no:

Even serieus;

In tegendeel, we zijn vereerd van mensen als Eric en Peter een schouderklopje te krijgen. Als je van een "pro " een pluimpje krijgt, dan neem je dat met beide handen aan en steek je dat met plezier op je hoed.

O ja, Peter... die hacker? Sturen we die niet gewoon door naar een engelstalige betaalsite :D :D ;)

wiljo 25-08-2003 21:38

Quote:

Originally posted by Peter Baert
Met die "pipo" had ik het inderdaad kunnen hebben over Eric D. :), maar in dit geval ging het over de hacker die in naam van pitstop.tv kwam spammen en vervelend doen ...

De puber is er -gelukkig voor hem- vrij snel mee gestopt. Maar dat betekent niet dat we het daarbij gaan laten.

Als Hollander had ik voor het eerst het voorrecht kennis te nemen van de uitzendingen via Kanaal II / Pitstop TV (vanwege verblijf in nabijheid van circuit) Ben danig onder de indruk. Ook hiervoor dikke complimenten.

Off topic maar toch...

JFL 25-08-2003 21:47

Quote:

Originally posted by Marshal
Als we nu nog eens draadloos internet op post konden krijgen was het helemaal perfect. ;)

Zou dat geen primeur zijn voor Zolder?, haal je de wereldpers mee. Kost niks, gewoon zo'n provider gek maken :D :D

FYI: Er was effectief draadloos internet in de perszaal. Kan maar een kleine moeite zijn om wat antennes bij te plaatsen zodat jullie op de baanposten ook mee kunnen lezen. Tenzij misschien voor de jongens achter het bosje aan de Villeneuve...

Mijn felicitaties aan het 24u.be team had ik al in een andere post gezet, maar bij deze herhaal ik het graag nogmaals: WELL DONE!! Ik had me gemeld als standby voor gelijk welke jobjes, maar heb niet veel moeten doen. Prima zo (is niet dat ik me verveeld heb).

Weet gerust te zeggen wanneer jullie aan de editie 2004 beginnen. Ik wil gerust helpen om er absolute top coverage van te maken...

joost 25-08-2003 22:24

Er is toch een **** geweest die het nodig vond om mijn aankomst op het circuit op zondag aan te kondigen vanuit de speakercabine.... Ik ga hier geen namen noemen maar er zat een franse term voor brood in...

Joost

fordje 25-08-2003 22:41

Ik ben heel blij en fier te mogen aankondigen dat www.24u.be op dit moment OFFICIEEL meer dan 1 miljoen "hits" heeft genoteerd.

We hebben zonet onze cp stat's binnengekregen en de teller staat nu op 1.034.885 :+ :eek:

JFL 25-08-2003 22:45

Ja manne,
stop nu maar met de hele tijd als een gek op de site te klikken... :+

Eric Dupain 25-08-2003 23:07

Joost,

dit is off topic, maar ge zijt me nen kadéé. Kweet da ik u nu kan opjagen met men taal ma daveu doen ik het.

Nu terug on topic ... ja mannen van 24u.be, ... proficiat voor jullie werk. Was leuk om op jullie info terug te vallen tijdens het werk. En zoals Driesco zegt, misschien kan dit ook wel voor andere evenementen op Zolder ???

Sorry dat ik misschien wat laat reageer, heeft niets met het feit van Limburger te maken (lol) maar eerder met het feit dat ik wat lang in mijn nest heb gelegen vandaag. Oorzaak was de steengoede fuif en nog betere pinten tijdens de fuif van het Belang van Limburg !!!

All times are GMT +2. The time now is 12:38.