![]() |
Heb tussen de papflessen en het gehuil steeds de race mee zitten volgen hier.
Zeer knap gedaan en ook van hier uit een dikke proficiat aan iedereen die hieraan meegeholpen heeft. Volgens mij kan dit nog sterk groeien, ook naar andere events op Zolder. Korte berichten waren schitterende info + klassement met de foto's. Heel knap |
Quote:
|
Quote:
|
Bwa, het gaat over "nen pipo", zal dus waarschijnlijk wel iemand "van een Engelstalige site die hier vrij veel reklame maakt", geweest zijn... :D :D :D
|
Weer wat Vlaams geleerd, weet nu wat een hakker is en dat je zo'n onbenul dus 'nen pipo' noemt. Bij ons is 'nen pipo' iemand die naar links richting geeft en het tegenovergestelde doet. En die reden er heel wat rond het voorbije weekend! Gelukkig bleef 24u.be wel in het juiste spoor.
|
Proficiat 24u.be crew !
|
Mijn pc heeft van de eerste tot de laatste minuut van de race opgestaan(op de site van 24h.be).
Gewoonweg schitterend!!!!!! PROFICIAT!!!!! |
Met die "pipo" had ik het inderdaad kunnen hebben over Eric D. :), maar in dit geval ging het over de hacker die in naam van pitstop.tv kwam spammen en vervelend doen ...
De puber is er -gelukkig voor hem- vrij snel mee gestopt. Maar dat betekent niet dat we het daarbij gaan laten. |
Quote:
Joost :no: :no: Even serieus; In tegendeel, we zijn vereerd van mensen als Eric en Peter een schouderklopje te krijgen. Als je van een "pro " een pluimpje krijgt, dan neem je dat met beide handen aan en steek je dat met plezier op je hoed. O ja, Peter... die hacker? Sturen we die niet gewoon door naar een engelstalige betaalsite :D :D ;) |
Quote:
Off topic maar toch... |
Quote:
Mijn felicitaties aan het 24u.be team had ik al in een andere post gezet, maar bij deze herhaal ik het graag nogmaals: WELL DONE!! Ik had me gemeld als standby voor gelijk welke jobjes, maar heb niet veel moeten doen. Prima zo (is niet dat ik me verveeld heb). Weet gerust te zeggen wanneer jullie aan de editie 2004 beginnen. Ik wil gerust helpen om er absolute top coverage van te maken... |
Er is toch een **** geweest die het nodig vond om mijn aankomst op het circuit op zondag aan te kondigen vanuit de speakercabine.... Ik ga hier geen namen noemen maar er zat een franse term voor brood in...
Joost |
Ik ben heel blij en fier te mogen aankondigen dat www.24u.be op dit moment OFFICIEEL meer dan 1 miljoen "hits" heeft genoteerd.
We hebben zonet onze cp stat's binnengekregen en de teller staat nu op 1.034.885 :+ :eek: |
Ja manne,
stop nu maar met de hele tijd als een gek op de site te klikken... :+ |
Joost,
dit is off topic, maar ge zijt me nen kadéé. Kweet da ik u nu kan opjagen met men taal ma daveu doen ik het. Nu terug on topic ... ja mannen van 24u.be, ... proficiat voor jullie werk. Was leuk om op jullie info terug te vallen tijdens het werk. En zoals Driesco zegt, misschien kan dit ook wel voor andere evenementen op Zolder ??? Sorry dat ik misschien wat laat reageer, heeft niets met het feit van Limburger te maken (lol) maar eerder met het feit dat ik wat lang in mijn nest heb gelegen vandaag. Oorzaak was de steengoede fuif en nog betere pinten tijdens de fuif van het Belang van Limburg !!! |
All times are GMT +2. The time now is 12:38. |