![]() |
Karo, tel nog eens, of voel je je daar als kampioene te goed voor...
|
Ik zie niet in waarom een dag in de week een probleem is? Als je om acht uur begint kan je toch zeker tegen negen uur daar terug vertrekken? Schappelijk uur lijkt me ;)
|
Quote:
|
Ge waart dan ook straal bezopen
|
:D
Ik zou zelf ook niet om negen uur vertrekken maar diegene die met de vroege staan of op tijd in bed moeten van papa kunnen vroeger vertrekken eh... |
Quote:
|
Quote:
|
Genoeg over bezatten, terug on-topic :D
Morgen is voor mij ook goed :D Wat zal het worden Joost? Misschien een nieuwe poll starten met een dag in de week erbij en een vrijdag minder en dan beslissen? |
Ik nie meer begrijpen
|
Moet nog in mijn agenda kijken.
Maar op het eerste zicht lijkt 19/9 voor mij geen probleem. Laat ik me dus maar bij de meerderheid aansluiten, dan komen we er tenminste ooit nog eens uit... 19/9 GO! |
Het wordt dus 19 september als we tenminste met 10 zijn.
|
We kunnen op zoek naar een andere datum, zal voor oktober zijn...
Op 19/9 gaan wel de eerste wedstrijd van het FKI-endurance kampioenschap door. Dit zijn 4 wedstrijden van 3 uur: - 1ste op normale piste - 2de idem maar tegenwijzerzin - 3de op natte piste - 4de op natte piste in tegenwijzerzin Vermoedelijk zal JFL wel met mij rijden, maar een derde piloot is welkom, iemand interesse? Laten we nu dus een datum zoeken in oktober? Joost |
Mss beter begin november, aangezien in oktober al de 24u van FKI zijn.
|
Quote:
'k Voel mij dus nie te goed om te tellen :p Maar nu is het dus niet meer nodig... |
Ben net terug van 2 weken verlof :)
Gisteren gaan karten lijkt me geen goed idee :) , maar andere data zijn (denk ik) geen probleem. Ook in oktober of november zal ik me vermoedelijk wel vrij kunnen maken. |
All times are GMT +2. The time now is 11:22. |