De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   De toekomst van Villeneuve... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6076)

sledge 04-10-2003 21:22

Quote:

Originally posted by yvdp
dan zou dat williams -stoeltje bezet worden door Webber en het vrijgekomen jaguar-stoeltje zijn voor DC. Zo staat het toch in een andere thread.
Wil jaguar Webber wel laten gaan ten voordele van Villeneuve?

yvdp 04-10-2003 21:37

nee. Het is een 3 rijders-3 constructeurs deal waar villeneuve geen deel van uitmaakt. Ik ging gewoon door op de post van tibo

Gilles forever! 04-10-2003 22:16

the scenario...

feit: Frank Williams en Ralf Schumacher hebben al een hele tijd problemen met elkaar, lichte ruzie zelfs!

Williams: "Je mag een verrassing verwachten in onze driver's line-up voor volgend jaar."

Williams (2 oktober) : 1) "Geef Jacques een betere wagen en hij zal veel beter presteren" 2) "Ik herinner me zijn eerste test nog, hij was zo snel en controleerde de wagen perfect. Hij was toen al een geboren winnaar."

Niets dan positief dus over jv :+

Laten we hopen... :)

greets Gilles
________
RedCate

Jan 07-10-2003 23:39

JV zou dan toch nog in Suzuka deelnemen volgens F1.live, tot grote ontgoocheling van ene Sato. Anderszijds zou ome Bernie himself bij een aantal teams om een plaatsje gaan schooien zijn voor Jacques, echter niemand blijkt bereid hem een kontrakt voor 2004 te willen bieden.

Takuma Sato lijkt mij niet meteen een aanwinst.

jan

Guido 08-10-2003 10:49

Gisteren in Racing Line (officieel boekske van McLaren) gelezen dat de rijders line-up voor volgend jaar geconfirmeerd is:

Rijders:
Kimi en DC

3de rijder:
Wurz

Testrijder:
De la Rosa

Dus de hypotetische constructie van 3 teams, 3 rijders deal is bij deze, denk ik van de baan.

yvdp 08-10-2003 13:28

Mjah, je weet nooit hé.
Btw, Villeneuve als team-genoot van Verstappen? Het kan ;)
als je verbeelding even op hol slaat zoals de mijne op het moment zien we ze volgend jaar misschien samen bij Williams ;)
Het Verstappen-Williams concept zie ik wel zitten eigelijk, maar wss williams niet ;)

RaceFan 11-10-2003 23:33

De beste uitspraken van Jacques Villeneuve op een rijtje.

Over zijn levensstijl
 “Ik haat diplomatie. Ik weet dat het soms belangrijk is. Maar de mens maakt het zichzelf moeilijk met dat soort gedachten. Zeg gewoon wat je denkt.”
 “Ik teken geen enkel contra ct dat me verbiedt te skiën.”
 “Motivatie is gemakkelijk, ik ben ermee geboren. Zo adem ik, zo leef ik. F1 is enkel vermoeiend als je uit de wagen stapt.”

Over de risico’s
 “Ik ben een romanticus als het over F1 gaat. Je zit in die auto, je brein valt stil, je wordt een beetje gek,... dan komt je persoonlijkheid boven.”
 “De F1 is te veilig geworden, te saai.”
 “Je kan Francorchamps niet verlaten zonder de Raidillon plankgas te nemen, of toch te proberen. Dat zou een ontgoocheling zijn.”
 “We gaan de reglementen toch niet veranderen voor een gebroken been? Toen we elk jaar twee doden hadden, toen moesten we veranderen. Nu hebben we gebroken benen. Kalmeer een beetje.”

Over geld
 “We weten hoeveel geld we verdienen en hoeveel risico’s we nemen.De risico’s zijn tien keer minder dan vroeger en de salarissen tien keer hoger. We mogen niet klagen.”
 “Ik ben geen materialist. Mijn duurste uitgaven zijn mijn vliegtuig en mijn motorhome.”

Over zijn vader
 “Ze noemen me dikwijls per ongeluk Gilles. Dat brengt een beetje warmte in mijn hart.”

Over Schumacher
 “Nee, we zijn geen vrienden. En ik ben het beu dat Michael zegt dat we dat wel zijn.”

Over de jonge garde
 “De F1 is op zoek naar imagojongens. Ze worden binnengehaald als de nieuwe Senna of Prost, maar wat komt er van die mirakeljongens? Ach, ze willen gewoon machines om de machines te besturen. Dat is makkelijker dan een piloot met persoonlijkheid.”

Finish 11-10-2003 23:39

Die gaan we missen, volgend jaar :(

airco 12-10-2003 00:48

Quote:

Originally posted by Finish
Die gaan we missen, volgend jaar :(
Ik zal dan maar de tegendraadse spelen zeker ....
Ik zal Villeneuve niet missen .....

Ik zou niet weten wat Villeneuve meer bijbrengt aan de F1 dan bv een Button, Panis of Webber ....
Sinds zijn hoogdagen bij Williams heb ik van hem weinig spectaculairs mogen noteren ....

Reken daarbij een exuberant loon waar geen prestaties tegenover staan .... en dan is de keuze als teambaas snel gemaakt ....

Laat BAR die 600 miljoen van Villeneuve liever in de ontwikkeling van hun wagen steken .... Dan hebben we een team extra dat dichter bij de topteams gaat liggen ... Dit kan de spanning enkel ten goede komen ....

bobcat 12-10-2003 10:24

Quote:

Originally posted by airco

Laat BAR die 600 miljoen van Villeneuve liever in de ontwikkeling van hun wagen steken .... Dan hebben we een team extra dat dichter bij de topteams gaat liggen ... Dit kan de spanning enkel ten goede komen ....

Het werkt van de eerste race! Spijtig voor Villeneuve. Knappe race van Sato. ;)

TiBo 12-10-2003 13:06

Wat zou je denken van Villeneuve bij Ferrari?

yvdp 12-10-2003 13:11

Re: De beste uitspraken van Jacques Villeneuve op een rijtje.

Quote:

Originally posted by RaceFan
Over de jonge garde
 “De F1 is op zoek naar imagojongens. Ze worden binnengehaald als de nieuwe Senna of Prost, maar wat komt er van die mirakeljongens? Ach, ze willen gewoon machines om de machines te besturen. Dat is makkelijker dan een piloot met persoonlijkheid.”

zou hij het hier over Jenson hebben? ;)

Obi-Jan 12-10-2003 17:27

Quote:

Originally posted by TiBo
Zou een typische PR zet zijn, levend op de (Gilles) Villeneuve/Ferrari mythe en ze zouden van Bernie 27 en 28 nog mogen gebruiken ook, daar kunt ge vergif op innemen.

Of het goed voor Jaques, Ferrari en de sport zou zijn is vraag 2.

Jan.
=---

Sennake 12-10-2003 17:44

Quote:

Originally posted by TiBo
Dat is mijn droom, maar dan wel met de nr 27, het Scharlaken rood, de 12-cylinder en de AGIP sponsoring eh :D

Gilles 29-10-2003 00:57

Een woordvoerder van McLaren heeft tegenover F1Racing.Net verklaard dat voormalig wereldkampioen Jacques Villeneuve zijn diensten aanbood bij het team uit Woking. Villeneuve heeft nog geen team voor 2004 nadat zijn contract bij B.A.R niet verlengd werd.

"We zijn door Jacques Villeneuve benaderd geweest om voor ons te testen in 2004. Er hebben wel nog geen betekenisvolle discussies plaatsgevonden."

McLaren bevestigde wel al dat Alexander Wurz en Pedro de la Rosa ook in 2004 zullen blijven testen voor het team. Wurz wordt wel gelinkt aan een zitje bij Jaguar. De Oostenrijker werd begin dit seizoen al gezien als vervanger voor Antonio Pizzonia, maar Jaguar koos uiteindelijk voor Justin Wilson.

All times are GMT +2. The time now is 18:19.