![]() |
1m31.000 M.Schumacher
|
1.30.675 M. Schumacher
|
1.30.532 M. Schumacher
|
Pole: M. Schumacher 1:30.851
|
Pole: K Raikkonen 1:30.907
Race:
|
pole MS: 1min 30.000
race: MS RB KR JM DC RS JT JW |
Montoya 1:30:492
Race: Kimi Montoya Barrichello Ralf Schumacher Alonso Sato Trulli Panis Frentzen |
Pole: 1.30.645 --> Trulli
|
Ik denk dat ik hier een goede zaak gedaan heb in het klassement.... :confused:
nu wat wachten op de puntenverdeling.... |
puntenverdeling komt er dadelijk aan.....ik ben namelijk ne langslaper :D
|
Inzendingen en uitslag:
http://users.skynet.be/bk284908/pronojap1.jpg De laatste 10 punten gaan naar AJ ! Stijnconincx gaf een kwartiertje te laat binnen... Niemand voorspelde Barrichello op pole. Eindstand en paddock-pronokampioen volgt ! |
AND THE WINNER IS:
http://users.skynet.be/bk284908/eindstand.jpg AJ ! Dankzij z'n zege in Japan springt hij boven johan, hhugo en yvdp naar de top, en mag hij zich paddockpronokampioen 2003 noemen ! Een welgemeende proficiat ! Ook bravo aan Hhugo, die zijn titel tot de laatste moment verdedigd heeft, en nog knap tweedes werd. Johan, die samen met yvdp als leider de laatste GP deed, moet zich tevreden stellen met het derde plaatsje, omwille van die ene DNQ...Maar toch een knappe prestatie ! Yvdp valt net uit de top3, na een lange tijd op plaatsje 1 gestaan te hebben. Volgend seizoen beter ? ;) |
Dan rest er mij enkel nog een dankwoordje aan alle deelnemers (29 man), aan yvdp en bart voor het in goede banen leiden van de prono als ik niet aanwezig was, en natuurlijk ook aan DePaddock :)
Tot volgend seizoen, dat reeds van start gaat in Melbourne, Maart 2004 :D Ciao, Finish. |
Quote:
YES !!! JOEPIE !!! YEAH !!! Heb hier thuis net een fles champagne leeg gespoten :+ :+ Bedankt Finish, heb dit jaar heel veel plezier beleefd aan deze wedstrijd! Heb in het midden van het seizoen al even op kop gestaan en heb regelmatig mijn puntjes gesprokkeld. Nu maar hopen dat Kimi mijn voorbeeld volgt morgenvroeg door vanuit een bijna verloren geachte positie de laatste GP te winnen :cool: Volgend jaar zal ik zeker mijn titel proberen te verdedigen, dat het seizoen 2004 maar snel begint :gas: |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:29. |