![]() |
Quote:
|
Marshal ... Thx 4 the info en het mailtje :)
|
volgende week donderdag vinden op circuit zolder testen met de Clio's en FR1600 plaats.
De jonge belofte Niels Cox zal er gaan rijden gedurende de namiddag. Na zijn toch wel opvallende prestatie tijdens de Rookie test mogen we wel wat verwachten van hem. Ik ben er zeker van dat deze jongeman vooraan kan meestrijden moest hij het budget rond krijgen volgend jaar. Al ziet het er op dit moment meer naar uit dat er eerst nog een jaartje karting gaat gereden worden. |
Ja da budget is meestal een groter probleem dan beetje (veel) aan een stuur kunnen draaien...
FF, die niet zo goed aan een stuur kan draaien en toch al blij is dat hij slalom kan rijden... |
Ja spijtig dat ik niets op voorand wist van deze testen,
anders had ik me ook wel ingeschreven voor een ritje te maken! Maar ja nu zullen we maar op een volgende voorstel wachten he? Ik had me wel eens willen meten met de ervaren piloten ;) |
Maar ik vrees dat jij niet mocht meedoen.
Aangezien je voor 84 geboren moest zijn dacht ik. Alleszins was 19 jaar het maximum en aangezien ik van 84 ben en al bijna 20 wordt zal dit voor u ook niet gelukt zijn. Spijtig hé, ik was dit ook van plan maar bleek te oude te zijn. :( |
wat kost een valse identiteitskaart ??? ik wil toch volgend jaar ook meedoen ... awel 13 jaar jonger uitzien zal ook geen probleem zijn :)
|
Das een goei idee, dat ik daar niet eerder heb aan gedacht. Ik zeg dat ik er gewoon een beetje oud uitzie voor mijn leeftijd :)
|
ach ja dat was de reden ja ! ben te oud :(
|
All times are GMT +2. The time now is 22:15. |