![]() |
Quote:
|
en zo ging ik gisteren dus naar de cinema. Op zich ben ik geen gigantische filmfreak .... Door omstandigheden kon ik er op 19 november niet bijzijn.
Dus ik zou mijn schade een 3-tal weken later inhalen. Groot was mijn verbazing dat de film al na 3 weken volledig uit de cinema was verdwenen. Dit moet je dit toch wel een gigantische flop noemen. 3 weken is belachelijk weinig. Ik vrees een beetje dat we in de toekomst niet meer veel race-films in de cinema gaan zien. Dan maar naar de zaak alzheimer gaan zien ..... niet slecht ... zonder meer |
Airco, ik ben op deze manier vorige week ook naar De Zaak Alzheimer gaan zien. Michel Vaillant was al afgelast.
|
Quote:
|
Film is al een tijd uit de cinema, 2 weken na de release werd hij in Metropolis op een zaterdagavond al vervangen door finding nemo... goe bezig dan :D
|
Quote:
Als fan van de albums ben ik hem gaan zien. En ik heb dezelfde dingen opgemerkt als vermeld in de bovenstaande posts. Rap Le Mans kopen... |
Quote:
in zolder is dat helemaal verboden zoals AJ al zei in zolder mag je zelfs bij de 24 uren geen gestrande piloot meenemen in je laatste rondje of in je ererondje ik weet niet meer wie dat was maar er is toen toch zwaar gediscusieerd door koersdirectie met de piloot :p :D |
Vond het zelf een goede film, Was zelf de film gaan kijken de 2de dag dat die in de cinema draaide maar was verwonderd dat de zaal maar 1/4 vol zat. Kan natuurlijk niet wachten op de DVD release ervan, en kan natuurlijk ook niet wachten op het nieuwe album van MV.
|
Deze morgen gekocht : DVD MICHEL VAILLANT.
Hij is dus eindelijke uit. DANNY. |
Ik heb hem gisteren gekocht, en zonet bekeken. Er zitten natuurlijk enkele ongeloofwaardige dingen in, maar er blijven er 2 hangen, met betrekking tot hetzelfde: Bij de crash van David komt er een official aangelopen, en vraagt of alles alleen is. Na de ontploffing zien we hem niet terug. Nu valt dit nog mee.
Maar op het einde, als julie crasht zoals in de droom, staan er enkele manne te blussen. De wagen ontploft vervolgens, en van die mannen zien we niks terug, alsof ze er nooit waren. |
All times are GMT +2. The time now is 16:23. |