De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Mitsu WRC (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6558)

Don Kamiel 29-11-2003 14:22

Quote:

Originally posted by damamaho
Helaas heb ik geen digitaal toestel, dus je moet nog enkele maanden wachten op de fotos.
Dat gaan we toch niet doen ;)

Foto 1
Foto 2
Foto 3

Ze waren een beetje groot om in het forum te zetten, maar verkleinen wou ik ze echt niet.
De luchthapper en achterspoiler vind ik ook niet echt geslaagd kwa uitzicht, maar als het vooruit gaat is het goed :)

Rallyloverke 02-12-2003 10:09

Het is voor Mitsu en Panizzi en co te hopen dat het "ding" beter vooruitgaat dan het eruitziet. We hebben het gisteren aanschouwd, neen dat is het niet hoor.

Supra 03-12-2003 18:50

als je op die foto's van don kamiel vergroot en je kijkt dan onder die mitsu stiker zie je iets staan in het grijs... motor sports
dus geen foefkes...
ik vind het eigenlijk wel een prachtige auto

Mark 03-12-2003 19:24

Quote:

Originally posted by Supra

dus geen foefkes...

Als je naar de grill kijkt naast het Mitsubishi teken moet ik mededelen dat het vooral zo lijkt als grill.............het is echter een slecht geplakte sticker, net zoals de binnenste twee lampen.

Of dat bij de eerste race ook zo is? Dat zou kunnen, wellicht dat een lage luchtinlaat gunstiger is..............maar het kwam nogal nep over, de binnenzijde van de wielkasten was ook al zo amteuristisch in elkaar geflanst........... Het zag wel uit als carbon-fibre, maar leek eerder een stuk gebogen karton (zo klonk het ook )

Ik voel me genept :D

kartmonster 03-12-2003 21:28

Een domme vraag misschien,
ma wie rijdt er volgend jaar op diene mitsubishi?
Paninizi weet ik, ma de 2e piloot????

Bart.Vandecavey 03-12-2003 21:37

Quote:

Originally posted by kartmonster
Een domme vraag misschien,
ma wie rijdt er volgend jaar op diene mitsubishi?
Paninizi weet ik, ma de 2e piloot????

Kijk op de 2de foto van Don Kamiel en je weet het...

Supra 05-12-2003 18:01

Quote:

Originally posted by Marshal
de binnenzijde van de wielkasten was ook al zo amteuristisch in elkaar geflanst........... Het zag wel uit als carbon-fibre, maar leek eerder een stuk gebogen karton

als je kijkt hoe die gevormd zijn zal dat wel zen redenen hebben...

Guido 05-12-2003 20:31

Quote:

Originally posted by Supra
als je kijkt hoe die gevormd zijn zal dat wel zen redenen hebben...
Het showmodel in Essen en op deze foto's, wellicht handelt het hier over dezelfde wagen, was dus duidelijk een showmodel, waaraan nogal wat fake stuff zat, zoals de sticker die een grill moest voorstellen. Tuurlijk zal deze Lancer er aan de start van de Monte Carlo anders uitzien voor wat betreft deze details. Ik denk zelfs dat er in het showmodel geen motor zat en dat de stickers diende als camouflage om dat weg te werken. ;)

gunther1 05-12-2003 21:53

Ik heb vandaag in Essen de mitsu. zien staan en inderdaad hij ziet er volgens mij ook niet uit.
Er zal aan de auto zoals hij er daar bij staat nog veel moeten veranderen,het is inderdaad nog maar een showmodel met een wel heel erg lelijke spoiler aan de achterkant.
Geef mij maar de auto van de vorige generatie die zag er stukken beter uit.

Supra 06-12-2003 12:21

daar was gister een stukje over op eurosport
ik die wagen gewoon de maxxxx...

All times are GMT +2. The time now is 13:42.