![]() |
Wat betreft Julia Kuhn, deze dame is afgelopen jaar enige malen op Zolder geweest tijdens de vrije trainingen op Zolder. Bekijk de filmpjes maar eens op haar Video Seite ;)
Woonachtig in Herzogenrath, dat is echt aan de nederlandse grens vastgeplakt. Nog geen 10 km van bij mij.......eens kijken of daar eens race-werkplatz kunnen ontdekken ;) Op het Veronica.nl forum heb ik dezelfde topic gestart, daar zitten nu in de fase: Punten uitdelen :D, wie dat daar heeft aangezwengeld weet ik niet ;) |
Quote:
|
Hou maar op met dromen......................
Quote:
De eerste race van de duitse F3 valt binnen het GTP circuit. De rest via de Beru Top 10...........en daar is nog een datum in mei vrij ;) |
Steffi Halm zien we zeer zeker niet terug in de Recaro F3 cup. Te weinig budget, wel voldoende voor de Alfa 147 cup..............die ook in het BeruTop 10 pakket zitten ;)
Quote:
|
Volgens MotorSport Aktuell zijn de organisatore van de Beru Top 10 in gesprek met de mensen van het TT-circuit in Assen om daar de races te houden.
Echter op de genoemde data (21-23 mei) staat daar ook al de strijd om de ADAC Hansa Pokal (Int. NAV Autoraces) op de planning. Een groot Duits race festival op de 23e? |
Wij hier op depaddock maar lachen met de German F3 als "Duits F3 , de lipstick en handtasklasse!".
En dan lees ik net dit: Formule 3: Julia Kuhn op stage bij B.A.R. Honda! Dit is uiteraard weer zeer positief voor de Duitse F3, maar zelf begrijp ik het niet hoe BAR er bij is gekomen om haar op stage laten te komen? :confused: |
Het gaat hier om een werkstage in de fabriek........dus niet met de wagen zelf. Kontakt is onstaan door partner/leverancier die zowel BAR als Kuhn Motorsport als klant heeft. Heel misschien op het einde van het jaar wel een test in een BAR.
Op de website van Julia is te zien dat zij afgelopen jaar enkele malen aan donderdag training heeft deelgenomen op Zolder. |
Die Catharina Felser is wel een schoon ding zo te zien
|
Quote:
|
Net gelezen op autosport.nl :
Quote:
Dat is toch die snelle "Hollandse Aziër" die afgelopen winter heeft mogen testen bij Williams-F1? En die goe presteerde in de F-BMW? |
All times are GMT +2. The time now is 04:46. |