![]() |
Quote:
Is toch juist hé? :D ;) |
Quote:
die heisse is toch wel verkeerd denk, moet da niet met zo'n speciaal B'ke :D (iets dat ik me nog vaag herinner van dat jaartje dat ik duits had :p) |
nen es-tzet ofzo
|
Quote:
Heeft dezelfde betekenis als de ringel-s Dit geheel terzijde. BTW? ben ik de eerste paddocker met een date? :p |
Geloven jullie nu werkelijk dat ik meteen die URL post als ik hem op het net heb gevonden ;)
Dat wist ik al weken ;) A.s zaterdag gaan Kati en ik naar een echte Deutsche Kino...........op de laatste rij gaan we kijken naar de film: Heidi 5 - Komm mit dein Waldhorn zwischen meinen Alpen :D :D :p |
Quote:
|
Quote:
- Schijnt een oog te hebben voor mooie dames, zeggen ze! :crazy: :crazy: :crazy: pompierke |
Quote:
|
Quote:
|
ze lang ze maar een 'edelstahl-doppel-endrohr-sportauspuff-anlage' onder haar auto hangen heeft en geen 'fuschenschwanz' erin, dan is het goed. :D :D :D
|
Quote:
Dit weekend heeft ze haar laatste wedstrijd gereden in een of ander Duits kart kampioenschap.......top 10, dus die meid kan wel sturen. Wel jammer dat ze richting "tin-tops" gaat en niet richting Formule wagens......... Quote:
|
ok, late reactie
maar euhm, ik wil emailadres!!!!! :p |
Ik was vandaag in Spa, en toen ik naar de Seat Leon Supercopa aan het kijken was, zag ik daar een blauwe Seat passeren met "K. Droste" op, ik wist meteen voor wie ik moest supporteren :p Maar echt veel heeft ze niet laten zien, ook moeilijk in slechts twee vrije rondes natuurlijk.
|
Quote:
|
inderdaad, in t Duits kennen ze ook een "nieuwe spelling" :D
|
All times are GMT +2. The time now is 13:39. |