De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Zaalvoetbal ... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7279)

flugel 25-02-2004 18:31

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
En welke autosportliefhebber wil nu voetballen :rolleyes:
Meer dan je denkt :) Enige vereiste is natuurlijk een minimum aan fysieke conditie... eneuh voetbal is vermoeiender dan karting :D

Scapa 25-02-2004 18:38

Quote:

Originally posted by flugel
Meer dan je denkt :) Enige vereiste is natuurlijk een minimum aan fysieke conditie... eneuh voetbal is vermoeiender dan karting :D
De opwarming zou voor sommige mensen hier al wel eens voor serieuze fysieke problemen kunnen zorgen :D

Gilles 25-02-2004 18:42

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Er staat nergens dat dat de komende maanden moet zijn eh. Uiteraard is dit iets voor na het seizoen.
Inderdaad stijn ... het was ook ook maar een idee hoor :confused:

van mijn part mag het verticaal geklasseerd worden, maar wilde gewoon eens even weten of er mensen waren met interesse om dit ooit eens te doen ...

Supra 26-02-2004 16:14

we kunnen ook op de zaterdag voor de wedstrijd een wielerwedstrijd organiseren op het circuit

Thomaske 26-02-2004 23:07

Wrm een zaalvoetbal wedstrijd als je op zaterdag na de kwalificaties ofzo ook een matchke kunt spelen bv. op de rechte lijn van 't circuit de verschillende teams tegen elkaar enzo en dan er echt iets tof van maken moet toch zeker lukken, ofniet?

Martijn 27-02-2004 11:22

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Wrm een zaalvoetbal wedstrijd als je op zaterdag na de kwalificaties ofzo ook een matchke kunt spelen bv. op de rechte lijn van 't circuit de verschillende teams tegen elkaar enzo en dan er echt iets tof van maken moet toch zeker lukken, ofniet?
'k Denk niet echt dat dat gaat mogen of dat iedereen dan zin of zelfs nog maar tijd heeft :D

Thomaske 27-02-2004 13:11

Tijd maken hé, of we kunnen mss nachtvoetbal spelen want 's nachts zijn de auto's wel meestal in orde hé. Allé ben weer wat aan het weg dromen, let maar niet op mij. Maar we kunnen altijd eens rondvragen bij elk team als we een verantwoordelijke hebben, Mark mss :d

Thomaske 28-02-2004 13:50

Mensen deze thread mag niet stilvallen. Als we geen voetbal kunnen doen zoals Gilles (Mark) het voorstelde kunnen we ms swel nog iets anders doen hé

Martijn 28-02-2004 14:53

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Mensen deze thread mag niet stilvallen. Als we geen voetbal kunnen doen zoals Gilles (Mark) het voorstelde kunnen we ms swel nog iets anders doen hé
We kunnen gaan vissen :D

Nee, serieus, ik denk dat ge dit beter eens vraagt tijdens een weekend ofzo, want veel mensen uit de teams zitten gewoon niet hiet op dit forum :frusty:

Gaat wel serieus wat organisatie enzo vragen ook he... :)

Thomaske 28-02-2004 15:07

Dat klopt maar als we het op het begin van 't seizoen gaan vragen en dan met de 24uren ofzo het kunnen organiseren moet het toch lukken denk ik, ofniet

Thomaske 28-02-2004 15:08

bedoel geen minivoetbal hé maar matchkes op 't circuit zelf hé

Pascal 28-02-2004 15:32

Quote:

Originally posted by Martijn
Nee, serieus, ik denk dat ge dit beter eens vraagt tijdens een weekend ofzo, want veel mensen uit de teams zitten gewoon niet hiet op dit forum :frusty:
Daar zou je verstomd van staan !!!!

Ik weet echter niet of de piloten/teams/organisatie er zo voor staat te springen om te voetballen net voor een wedstrijd Belcar.

Ten eerste is men op dat moment wel met iets anders bezig.

Ten tweede : je zal daar maar een zware tackle te verduren krijgen of een ander stom voorval voorhebben waardoor je de dag nadien of erger nog enkele races, buiten strijd zou liggen.

C U

Supra 28-02-2004 16:08

in dat geval zou volleybal beter zijn

Thomaske 28-02-2004 16:17

Supra wie laat je dan volleybal spelen de teams of the babes :p

flugel 28-02-2004 16:24

Quote:

Originally posted by Pascal
je zal daar maar een zware tackle te verduren krijgen
C U

tackelen in mini voetbal????

All times are GMT +2. The time now is 23:01.