![]() |
Oneliner bedankt om mijn foto's op de forum te plaatsen :)
|
ja als ge echt wel zettek die adnere twee er ook bij zenne :)
Hier schijnt de zon KEIHARD... Sebie mijne sneeuwman kapot :( |
Ik ben deze morgend om 08h00 thuis vertrokken.
Om 11h45 ben ik pas hier in Brussel toegekomen !!! Het is te hopen dat het vanavond iets beter gaat ... |
Voorspellingen voor de volgende uren :
Wisselend bewolkt. In de Ardennen nog steeds sneeuw. Vanaf het noordwesten kans op sneeuwbuien. Maxima van -3° tot 3°. bron : KMI |
wij zijn er ook moeten doorgaan, moest om 11.00 in pelleberg zijn dus goed optijd vertrokken en rond 11.00 waren we daar enkel de profesor was wa later inhet terugkomen ging het al veel gemakkelijker ;-)
|
Vanmorgen om 06.30 uur vertrokken vanuit Massenhoven naar Brussel.
Vier kilometer verder, in de bocht van Ranst, stond alles stil en daar heb ik gestaan tot....... 10.34 uur!! Dan verder gesukkeld tot aan het Q8 benzinestation, daar de dienstweg genomen , die normaal afgesloten is, maar terecht door enkele vrachtwagens was losgetrokken en terug naar huis, waar ik om 11.15 uur aankwam. Werk vandaag dan maar thuis. Ik stuur even een fotootje van het stilleven op de autostrade aan Sennake met de vraag het bij deze thread te plaatsen http://www.depaddock.eu/sennake/sneeuw01.jpg http://www.depaddock.eu/sennake/sneeuw02.jpg |
deze morgen om 6u naar gent vertrokken, en was daar rond 8:30 :D, toch tg men baas gezegd dat ik er pas was om 9:30 want kheb mij een uurtje geamuseert met den camionette (achtertraks)
ZEKER voor herhaling vatbaar |
Boosterke stoute jongen :)
|
Ik moest vandaag in Brussel zijn, ... en ben dus maar lekker blijven liggen.
"Way to danjeroes" ;) |
van mij mag het nog een week goed door sneeuwen liefst een laagje sneeuw van 50 cm en de hele week ni naar school
|
daarvoor ok
maar voor dit weekend liever niet ben die sneeuw echt spuugzat en het weer int algemeen helemaal. eerst sneeuw, 2dagen erna 10°c en dan de week erna terug sneeuw... bleh, het mag stoppen :) |
Sneeuwval heeft ook zo zijn voordelen ;)
Quote:
|
Quote:
Ben rond 11u toch maar naar werk vertrokken, maar was al file van Geel Oost, ben dan maar teruggedraait om 14u terug thuis. Moet wel zeggen dat er hier in de regio Leopoldsburg wel erg weinig sneeuw is gevallen. Ik denk maar max. 3cm. |
Zoals Sennake al aangaf, hebben we onze plannen dan maar uitgesteld tot het begon te dooien kort na de middag. Ondertussen mij in de voormiddag dan maar ledig gehouden met het ruimen van de inrit, het maken van een sneeuwman - de lieverd had een McLaren petje aan en stond vrolijk met ditto vlag te zwaaien naar de voorbijrijders - om dan nog maar een rondje te gaan doen met de ijsstoel met achterop de oudste dochter. :D
Als ik sneeuw zie, ruik, voel... dan ben 'k precies terug een klein 'joenk'. :D :D Ik ben in een verkeerd land geboren... Alhoewel, dan had ik dit tof forum met deze toffe bende natuurlijk niet gekend. Dan toch maar liever België met zijn ongeloofelijke weergrillen. ;) |
alleen dan huudo :D
en waar blijft de sneeuw van vandaag! ik wacht :o |
All times are GMT +2. The time now is 20:48. |