![]() |
Op mijn gewoon PC: Trackball (geen muismat van doen)
Op de laptop: touchpad (ook geen matje van doen) |
Ik had beter de vraag anders gesteld zeker, wie heeft er hier nog een gewone muis met een balleke...:D
|
nope, lichtje :D
btw, nu is mijn bed mijn muismat, dus gewone witte onderlegger |
muismatten zijn precies met uitsterven bedreigt... persoonlijk heb ik er ook geen enkele, alles infrarood ofwel laptops
|
awel ik heb nog een muis met een bolleke, maar wel geen muismat, te lui om dat ergens te zoeken dus gewoon op het bureaublad :D
|
Ik heb nu een laptop (touchpad dus) , maar vroeger had ik een sjieke McLaren-muismat :cool:
|
Ik had eerst een optische zonder muismat, toen een gewone draadloze en da ding is gevlogen en nu is er terug een optische zonder muismat :)
|
mijn witte bureau-tafel ;)
geen muismat met andere woorden ..... ook niet nodig voor een optische muis op lan's waar de tafels soms niet zo geschikt zijn voor optische muizen heb ik een Everglide met UT-logo ;) |
Ikke een blauwe Everglide zonder logo
|
Quote:
Jochen |
ik eentje van "FORMULA 1" zat denk in 1998 of 1999 bij een Formule 1 packet, Irivine staat erop in z'n Ferrari, maar wel met alle sponsors eraf gedaan :)
|
De mijne is een Everglide DKT. Gekocht op een LAN-party omdat ik mijn gewoon matje vergeten was, en mijn optische muis werkte niet echt goed op die tafel. Deze was de enige die ze verkochten. Heeft me veel te veel gekost dus blijf ik het maar gebruiken, en ik zal ook nooit meer mijn muismatje vergeten voor een LAN-party :rolleyes:
|
de mijne is het hout van mijne bureau :) (wireless optical muis)
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:55. |