De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT Valencia (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7787)

Gilles 14-04-2004 00:05

Eerste conclusie wat ik hieruit kan trekken: in tegenstelling tot wat de startlijst van de FIA GT in Valencia laat uitschijnen komt Marc Goossens niet aan de start voor Zwaans en zal Hillebrand in zijn plaats rijden.

airco 14-04-2004 01:08

Quote:

Originally posted by Gilles
Eerste conclusie wat ik hieruit kan trekken: in tegenstelling tot wat de startlijst van de FIA GT in Valencia laat uitschijnen komt Marc Goossens niet aan de start voor Zwaans en zal Hillebrand in zijn plaats rijden.
nogal wiedes als het in het artikel duidelijk vermeld staat ;)

Quote:

Spanje zal Val Hillebrand de nummer 10 Viper delen met Christophe Bouchut en Arjan van der Zwaan. De nummer 9 Viper van het team wordt net als tijdens de eerste race van het seizoen bestuurd door Rob van der Zwaan, Klaus Abbelen en Henrik Roos.

Gilles 14-04-2004 02:10

Quote:

Originally posted by airco
nogal wiedes als het in het artikel duidelijk vermeld staat ;)
Tuurlijk airco, maar ik doelde eerder op't feit dat de inschrijvingslijst een fout bevatte ... :)

The Interceptor 14-04-2004 10:55

Val Hillebrand is zelfs gecontracteerd voor het hele seizoen :confused: toch wel een onverwachtte wending bij Zwaans vind ik! Hij zal wel wat centen meegebracht hebben zeker, en natuurlijk ook een hoop talent, dat kan ik niet ontkennen!!! Eens benieuwd voor't weekend, hoe hem met die Viper overweg kan.

vandijk 15-04-2004 16:23

Geen Coronel dit weekend! Weer 1 Lister aan start...

gwyllion 16-04-2004 17:29

Quote:

Originally posted by gwyllion
Ik ben ook zeer benieuwd. Ze zouden veel vooruitgang geboekt hebben en zeer competitieve rondetijden gereden hebben tijdens prive testsessies.

Monza is een circuit waar topsnelheid zeer belangrijk bij is; daarom hebben ze vorig seizoen opgegeven na de vrije trainingen.

Wow, tijdens de eerste testsessie reed de Lamborghini reeds de 5de tijd na slechts 6 rondjes gereden te hebben :applaus:

Deze namiddag was het circuit nat en de Lamborghini reed gewoon de snelste tijd :worship:

Mistery 17-04-2004 08:57

De Lambo gedraagt zich blijkbaar goed op een natte omloop. Peter Kox voelt zich thuis achter het stuur van de zwarte bolide. Hij was het trouwens die gisteren voor de toptijd zorgde.

Mistery 17-04-2004 11:34

In de eerste kwalificatie toonden Lechner-Seiler zich uitermate snel met hun Konrad Saleen. Ook de Lambo presteerde weer sterk. Een verslag van de pas afgelopen sessie kunnen jullie lezen op onderstaande site.

FIRE 17-04-2004 14:24

Quote:

Originally posted by Mistery
De Lambo gedraagt zich blijkbaar goed op een natte omloop. Peter Kox voelt zich thuis achter het stuur van de zwarte bolide. Hij was het trouwens die gisteren voor de toptijd zorgde.
Een paar jaar terug heeft Reiter Engineering (ook met Peter Kox) ook al eens in een paar wedstrijden een Lambo ingezet. Deze was toen ook zeer snel op een nat circuit.

Mistery 17-04-2004 15:54

Vitaphone Saleen op pole positie in Valencia

Konrad Motorsport heeft de kwalificaties van vandaag beheerst. In de eerste sessie was de kanariegele Saleen van Lechner-Seiler de snelste. Sessie twee was voor de Vitaphone Saleen van Alzen-Bartels, tevens een wagen uit de Konrad ateliers.

In N-GT wordt de Freisinger hegemonie niet doorbroken. Maassen-Luhr veroverden de pole, in hun Freisinger Yukos Porsche 996 GT3-RSR.

FIRE 17-04-2004 16:08

Hoop dat de Saleens dit keer wel heel blijven.

JPMontoya 18-04-2004 11:32

Een kwartier ver in de race en Bartels al out. Aan de leiding en uitval !

Gilles 18-04-2004 12:01

de Saleen van Goodwin/Ramos rijdt ook rond op +5 ronden ...
Longin staat op dit moment 12de.

Mistery 18-04-2004 13:28

Voor de FIA GT fanaten : onderstaande site brengt trouwens tussentijdse rapporten over de race in Valencia.

Werner333 18-04-2004 13:51

Alles live en direct op www.fiagt.com

All times are GMT +2. The time now is 21:47.