![]() |
Eerste conclusie wat ik hieruit kan trekken: in tegenstelling tot wat de startlijst van de FIA GT in Valencia laat uitschijnen komt Marc Goossens niet aan de start voor Zwaans en zal Hillebrand in zijn plaats rijden.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Val Hillebrand is zelfs gecontracteerd voor het hele seizoen :confused: toch wel een onverwachtte wending bij Zwaans vind ik! Hij zal wel wat centen meegebracht hebben zeker, en natuurlijk ook een hoop talent, dat kan ik niet ontkennen!!! Eens benieuwd voor't weekend, hoe hem met die Viper overweg kan.
|
Geen Coronel dit weekend! Weer 1 Lister aan start...
|
Quote:
Deze namiddag was het circuit nat en de Lamborghini reed gewoon de snelste tijd :worship: |
De Lambo gedraagt zich blijkbaar goed op een natte omloop. Peter Kox voelt zich thuis achter het stuur van de zwarte bolide. Hij was het trouwens die gisteren voor de toptijd zorgde.
|
In de eerste kwalificatie toonden Lechner-Seiler zich uitermate snel met hun Konrad Saleen. Ook de Lambo presteerde weer sterk. Een verslag van de pas afgelopen sessie kunnen jullie lezen op onderstaande site.
|
Quote:
|
Vitaphone Saleen op pole positie in Valencia
Konrad Motorsport heeft de kwalificaties van vandaag beheerst. In de eerste sessie was de kanariegele Saleen van Lechner-Seiler de snelste. Sessie twee was voor de Vitaphone Saleen van Alzen-Bartels, tevens een wagen uit de Konrad ateliers.
In N-GT wordt de Freisinger hegemonie niet doorbroken. Maassen-Luhr veroverden de pole, in hun Freisinger Yukos Porsche 996 GT3-RSR. |
Hoop dat de Saleens dit keer wel heel blijven.
|
Een kwartier ver in de race en Bartels al out. Aan de leiding en uitval !
|
de Saleen van Goodwin/Ramos rijdt ook rond op +5 ronden ...
Longin staat op dit moment 12de. |
Voor de FIA GT fanaten : onderstaande site brengt trouwens tussentijdse rapporten over de race in Valencia.
|
Alles live en direct op www.fiagt.com
|
All times are GMT +2. The time now is 21:47. |