De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   91ste Tour de France: 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8486)

Autofan 10-07-2004 21:47

Wie nog twijfelt dat Armstrong van zijn voetstuk getild gaat worden, is wel heel erg tegen de Amerikaan.

yvdp 10-07-2004 22:31

ik ben er niet tegen hoor, en toch twijfel ik ;)

airco 10-07-2004 23:44

Quote:

Originally posted by Autofan
Wie nog twijfelt dat Armstrong van zijn voetstuk getild gaat worden, is wel heel erg tegen de Amerikaan.
Elk Voetstuk valt ooit om zele ... Is het dit jaar niet ... dan is het volgend jaar ....

Deze ploegentijdrit zal de tour heus niet beslecht hebben ...

yvdp 11-07-2004 00:12

neen tuurlijk niet. Vergeet niet dat de bergen er nog aankomen hé ;)

PorscheGT 11-07-2004 00:15

woensdag krijgen we al een colletje van 1ste categorie.. en vrijdag krijgen we een hoop van 2de en 1ste dus de bergen beginnen stilaan te naderen :)

Nicki_Mks 17-07-2004 15:12

Wel, wel, Hamilton uit koers omdat zijn hond gestorven is. Daar kan Michael Schumacher nog eens een voorbeeld aan nemen...

FIRE 17-07-2004 15:38

Het is wel een afvalwedstrijd geworden vandaag...:(

airco 17-07-2004 17:01

Quote:

Originally posted by Nicki_Mks
Wel, wel, Hamilton uit koers omdat zijn hond gestorven is. Daar kan Michael Schumacher nog eens een voorbeeld aan nemen...
Die hond is ondertussen al wel een week dood he ..... En nu is het plots nodig om daarvoor op te geven. :cool: :rolleyes:

De enige echte reden bij Hamilton is dat hij het niveau in deze Tour niet aankan .... Dan is het makkelijker om nu rap een excuus op te biechten, en met de staart tussen de benen te verdwijnen.

Net daar ligt misschien wel het grote verschil met Schumacher .... Die hoeft helemaal geen excuses te zoeken om eigen falen te verdoezelen. Die presteert gewoon ... zonder meer.

yvdp 17-07-2004 17:10

Hamilton is ook de Schumacher van de tour niet hé. Dat is Armstrong blijkbaar.
Mijn twijfels zijn trouwens volledig weg :)

FIRE 17-07-2004 18:10

Quote:

Originally posted by airco
Die hond is ondertussen al wel een week dood he ..... En nu is het plots nodig om daarvoor op te geven. :cool: :rolleyes:

De enige echte reden bij Hamilton is dat hij het niveau in deze Tour niet aankan .... Dan is het makkelijker om nu rap een excuus op te biechten, en met de staart tussen de benen te verdwijnen.

Hij was vorig jaar anders toch wel mooi 4e. Ik begrijp van TV dat hij last heeft van zijn rug, in hoe verre dit waar is weet ik niet.

Quote:

Originally posted by airco
Net daar ligt misschien wel het grote verschil met Schumacher .... Die hoeft helemaal geen excuses te zoeken om eigen falen te verdoezelen. Die presteert gewoon ... zonder meer.
Ik denk niet dat je wielrennen en autosport kunt vergelijken. Armstrong zou ook winnaar worden met de fiets van RAGT, Schumacher niet met een Minardi.

Rallyloverke 20-07-2004 12:55

Allez, Mayoke is ook gestopt. Chance dat ik die maar in één van mijn 9 megabike-ploegen heb. Alleen jammer dat ik Basso ook maar in één ploeg heb en serieus op Hamilton heb getipt ... Die staat in 5 of 6 van de 9 ploegen.

Oneliner 24-07-2004 11:52

Vandaag tijdrit sé. Ondertussen straf nummer van virenque gezien, een sterke amerikaan en een verbazende basso, een goede merckx en enkele spannende ritten...

Benieuwd of T mobile plaats 2 en 3 kunnen pakken...

All times are GMT +2. The time now is 04:48.