![]() |
Heb Andy ook laten weten dat wij zeker met ne man of 3 aan de drift challenge zouden meedoen als hij dit voor elkaar krijgt!
hmmmmm, een 10-uren wedstrijdje zien we ook altijd zitten...in open klasse toch! Kom de 29e zeker ook! M545i |
zo'n 10 -uren wedstrijd is niets voor mij want er kan maar 12 liter benzine in mijn naft-tank :D
|
Ik doe 1 uur met 60liter dure 98 :eek: , misschien is op zoek naar een benzinesponsor :D .
M545i |
Als er een 10-uren wedstrijd komt, zal het toch met een fantsoenlijke auto moeten zijn. Ik denk dat niemand van ons zo'n ding heeft wat hiervoor gepast is. (Zonder iemand op de tenen te willen trappen)
Het huren van een Megane of zo iets in die aard moet dan wel kunnen denk ik. Je eigen auto in orde krijgen om mee te kunnen rijden kost trouwens niet weinig geld. geloof me :) race-groeten, Jo Smets |
mmm... ik denk wel dat de mx5 het zou uithouden hoor. Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.
|
of een mini .. met een grote benzinetank ...
|
:D:D
ik bedoelde idd dat we een circuit wagen nodig hebben. De MX5 zou het idd doen. De Mini zelfs met grote bak niet denk ik, die heeft me teveel werk en tijd gekost om er 10 uren mee te gaan racen, laat staan er andere mensen mee te laten rijden. mvg, Jo |
Quote:
Alléz Jo .... come on now ... lol c u in my mirrors ... :+ :+ :+ Maar vind maar eens een otto die een10-uur koerske vollenbak kan uitrijden ... met en klein budgetje ... |
Quote:
|
amai zal er precies tof worden de vrijdag ( zoals altijd )
ik ga wat langer sleutelen zodat ik ook kan komen, met een lelijke wagen zoals men zegt. push the pedal to the metal vroemmmm |
als ik geen koeler op de pont kan zetten houdt de BMW het zeker ook niet uit, en 700€ aan benzine is ook nogal veel voor een dagske te gaan bollen. Misschien beter een twee uren van maken?
|
dag Eranners,
toch even bijsturen. Het is niet de bedoeling dat wijzelf een 10 uren race gaan organiseren, maar dat we een selectiedag zouden organiseren waarop 3 piloten gekozen worden die dan de 10 uren race mogen deelnemen. Maar we zijn volop bezig met de organisatie van dit gebeuren en jullie zullen binnenkort op de hoogte gesteld worden. |
Re: ERAN RACING : 29 oktober
Quote:
Wij komen met de Megane rijden en brengen onze derde piloot voor de 10 uren mee. Mooi weer of regen, maakt weinig uit. |
zoals bart heeft gezegt zijn wij gisteren komen rijden met eran dag met mij als derde piloot, alles is goed verlopen.En met een goed gevoel naar de 10uren. :) :) :)
|
nog proficiat aan degenen die mooi dwars gingen in de eerste linkse :D
Mooi om te zien !! |
All times are GMT +2. The time now is 19:35. |