De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Technisch hoekje (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Verhouding pont BMW (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9473)

Jan 13-04-2006 15:16

Quote:

Originally Posted by Pascal

Ik zou je echter willen aanraden je taal een beetje aan te passen. Ik ken zelf niets van techniek. Als ik er wel iets zou van kennen, zou ik je in dit geval niet kunnen helpen. Na ongeveer anderhalve zin van jouw tekst zou ik namelijk stoppen met lezen...

Groetjes

C U

:applaus: Pascal, ook al ken je niets van techniek, raadt hem aan 15 of 16 te steke me 225 erop, zijn kot gaa beter optrekke makker:rolleyes:

Clubman 13-04-2006 17:16

Is dit een idee voor een thread ?

:Offtopic:

Is dit misschien een idee voor een thread ?

Die overeenkomsten van "ABN" en "gebruikstermen" ?

Er zouden leuke dingen kunnen uit komen EN nog nuttig ook ! :eek:

mig 523 14-04-2006 00:00

alle tof om zo eerlijk te zijn ? kval mss direct met de deur in huis ma ben ni echt iemand da veel op de computer zit en op forumkes klapt zit gewoon met een probleem en dacht op internet een antwoord te vinden en aangezien ik hier al enkele gesprekken volg dacht ik van hier zitte snuggere mense , mense die iets over auto's en race en dergelijke bezig zijn en niet met mense die eerst zien of da zin wel goed overkomt en dan pas overgaan naar het volgende . alle op al diegene dat da ook vinden dak zo slecht overkwam mijn excuses twas ni zo bedoeld . sorry :(

mig 523 14-04-2006 00:07

by the way jan thx voor de raad en da is wel zo want origineel rijdt ik op 15 duim met 225en dan trekt hij wel echt beter ma die velgen zijn super dom. dus dacht ik van ne kortere pont ?

mig 523 14-04-2006 00:11

hallo alain zou u zo vriendelijk willen zijn met mij contact op te zoeken ik heb een paar vraagjes . mss kunde er nog iets op verdienen als ge mij kunt helpen .

Jan 14-04-2006 09:15

Quote:

Originally Posted by mig 523
by the way jan thx voor de raad en da is wel zo want origineel rijdt ik op 15 duim met 225en dan trekt hij wel echt beter ma die velgen zijn super dom. dus dacht ik van ne kortere pont ?

Ja, mooi is niet altijd doeltreffend hé. Het probleem met grotere velgen is vooral dat ze vaak veel meer wegen dan die met kleinere diameter. Daardoor wordt de niet afgeveerde massa groter en is er meer moeite nodig om die mooie grote wielen aan 't bollen te krijgen. De goedkoopste en meest efficiënte oplossing voor snel accelereren zijn uw originele velgen en banden;)

En wat het taalgebruik betreft, over een dt-fout wordt hier niet gevallen, maar leestekens bevorderen wel de leesbaarheid. Je mag niet vergeten dat hier zowat 1300 geregistreerde gebruikers zijn, verspreid over Vlaanderen en Nederland. Als je je kansen op een antwoord wil verhogen, is het dus aangeraden een voor iedereen begrijpbare taal te hanteren;)

pudding1 27-04-2006 15:16

En? ondertussen je probleem al opgelost?

mig 523 03-05-2006 17:58

jaja , kheb met ne verstandige man geklapt en het is in orde gekomen . tis precies of ik rijdt met mijn originele velgen , ma eigenlijk 18. perfect dus .

All times are GMT +2. The time now is 11:56.