![]() |
yep, het weer was zalig, iets minder als je moest rijden denk ik maar ik was er helaas als toeschouwer :(
Opkomst viel best mee, mag iets meer zijn, maar we zijn op goede weg!! |
ik denk des te warmer het word des te meer volk er naar zolder komt
en de gratis inkom doet toch ook wel iets af volgens mij, of meen ik dat maar? |
Folks, ik wil hierbij de mensen bedanken die foto's nemen van de auto's en alles wat zowat rond het circuit te zien is en daarna die foto's ter beschikking stellen van de teams en alle geinteresseerden. Voor de derde keer stond ik aan de start met de Gabriel Porsche.
Helaas wat het lot ons weer niet gezind en moesten we wegens kapotte turbo opkrassen nog voor we de banden konden warm rijden. Nu we eindelijk hoopten de decibels onder controle te hebben........Heeft iemand toevallig foto's getrokken van de Gabriel Porsche n°49, in McDonald's Racing kleuren? Ik zoek actiefoto's voor m'n sponsors. Alvast bedankt om ze op de paddock te plaatsen of te mailen naar mij. franiek@unicall.be.See you in july. FB |
François, ik heb wel één of meer foto's van jullie Porsche. Ik weet niet of ik een actiefoto heb, maar ik ga zeker kijken dit weekend en dan stuur ik ze je. Prachtige livery trouwens. Hou je mailbox zaterdagavond of zondag maar in de gaten :D
|
@ Francois, Check mail.
Greetzz.. Corvetteboy |
Hoi autofan en corvetteboy. Het emailadres voor het zenden van de Porsche n°49 foto's was niet helemaal duidelijk en is franiek@unicall.be
Nogmaals bedankt in elk geval. Ondertussen besloot ik ook om deel te nemen aan de Spa Euro Race met dezelfde auto maar met de bi-turbo achterin. Hopelijk meer geluk dan in de ZTC maar met geluidsoverlast zullen we in elk geval geen rekening moeten houden. Groet François Bouillon |
Francois ik zal er deze avond of in de loop van de week ook enkele sturen. Als ik iemand kan helpen doe ik het met plezier :D
Mvg |
foto's Porsche n°49
Ok, tof. Ik wil graag mijn sponsors bedanken met een originele foto van de auto. Hoe meer keuze hoe fijner.
bedankt Groet François |
All times are GMT +2. The time now is 21:50. |