![]() |
Quote:
|
Quote:
Bevestiging van paddocker 'moore' ?? Beliën zou z'n BMW M3 V8 ook nog eens van stal halen! Allen wel officieus, ter verstaan hé |
Betreffende de inkom tickets tijdens de 24 uur......!
Volgens de organisatie zijn er per wagennummer 50 kaarten aan € 12,50 te verkrijgen, alle meerdere kaarten zullen (in de voorverkoop) aan € 17,50 de deur uitgaan. Als je dus met 4 piloten rijdt op een wagen zijn die 50 kaarten snel op (of zelfs een team met 2 of 3 wagens) maal 4 piloten, dan ben je een fortuin kwijt om alle gasten en sponsoren uit te nodigen..........Schandalig :( |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Vanaf 500 kaarten is het 12.50 euro :)
Als team krijg je eerst de kaarten die behoren tot je nummer Dan heb je de mogelijkheid er 50 te kopen aan 12.50 euro Dan kan je er extra bijkopen als volgt: van 1 tot 100 aan 17.50 euro van 101 tot 500 aan 15.00 euro van 501 tot ... aan 12.50 euro Zo is het en niet anders De 50 kaarten als team bestellen bij Herli, de overige extra kaarten bestellen bij Marina. Kaarten nog aan 17.50 ipv 25 euro - 1 adres :) laat maar weten |
[QUOTE=Viper GTS-R***]Naar horen zeggen wilt Moore met twee wagens afkomen!
Bevestiging van paddocker 'moore' ?? normaal met beide, dat was ook de bedoeling voor de 24 uren van nurnburgring maar toen was de wagen van peter seldon niet tijdig gereed hopelijk nu wel |
Quote:
Waarom? Soulet & Cloet zullen serieus wat tragere stint's afwerken als de mannen van glpk... door geen of weinig ervaring met de c5-r natuurlijk... kgun srt wel 2de plek;) |
Sorry maar je zit in de verkeerde tread :)
Ik heb dat ook al voorgehad. |
Quote:
reden: omdat dat commentje niet echt iets met de voorlopige lijst zelf te maken had. bon kzal in vervolg daar laten;) |
SRT zeker niet afschrijven, als je zag dat GLPK al met moeite gefinisht was tijdens de Midsummer race,....
Iedereen kan winnen, de prijzen worden pas uitgedeeld aan de meet hè. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Er is geen ballast tijdens de 24 uren.
|
Quote:
|
Was gisteren bij Belien even voor 'n Mini gaan kijken. Zeer waarschijnlijk zetten ze de V8GTR nog een keer in dit seizoen, wisten ze me te vertellen.
Hopelijk neemt G&A ook met de 1-Serie deel, kijken wie 't snelst van de 2 is. Die van G&A of van Daikin. Hoe zit 't met de Meijers BMW? Heeft iemand de AD-Sport boxter ook nog 'ns in actie gezien, die nieuwe die de Porsche Cups moet verslaan. De oude staat te koop in Retie bij Philip van Beurden. |
Ik gok op SRT. Ze hebben toch al meer ervaring met de C5-R tijdens de 24uren. En zo zou het kampioenschap nog wel ns zeer spannend kunnen worden.
|
Quote:
GLPK heeft de snellere en nieuwere versie van de C5-R. 4 piloten die veel 24 uurs ervaring hebben en ook nog een supersnel zijn en. 3 Piloten die de C5-R super goed kennen naar 1,5 jaar ervaring. GLPK heeft bewezen veel sneller te zijn met de pitstops dan wie dan maar ook. SRT heeft 1 nieuwkomer en 1 piloot die weinig eraring heeft met de C5-R. Ik zet m'n geld dus duidelijk in op: GLPK |
En wat met die 3de podiumplek, wie zijn buiten Eurotch de overige kanshebbers? Gaan we de RS van Penders en Lamot terug als 3de plaats kandidaat moeten rekenen? KS terug zo hoog scoorend? Wie maakt er nog kans?
Ikzelf geloof niet veel in de AD Bi-turbo, spijtig genoeg voor de Wautersen. Moest de RSR van PSI het uithouden zie ik hen wel top 5 rijden! En wie weet presteerd de Rudolp Viper Competition wel zéér verassend! |
Kanshebbers voor 3de stek zijn denk ik PSI RSR, Prospeed RS en de Eurotech Marcos.
|
Quote:
|
Quote:
|
Kaartjes
Zijn er kaartjes via de site in omloop of verkrijgbaar voor de 24u?
|
Quote:
Mvg, Dries DS |
Ter verduidelijking maken we er iedereen graag attent op dat geen ticketverkoop wordt georganiseerd door VZW 24u.be noch een van de door de website aanbevolen bedrijven.
Voor tickets kan u rechtstreeks contact opnemen met Circuit-Zolder via www.circuit-zolder.be of via eventuele andere voorverkoopadressen. (zie oa hieronder) **post edit*** Srr Chauffeur, ik had jou weer over het hoofd gezien :). Bij deze is dat rechtgezet |
Quote:
Ik heb 2 tickets gewonnen :) en doe deze van de hand omdat ik die dag ziek ga zijn en niet kan komen. Indien iemand de kaarten wil overkopen .... |
Nog steeds niets te lezen ivm de 'mogelijke' deelname van Duller met hun Z4 GTR.
Of was dit maar een loos geruchtje op DSC?? |
BMW's die worden aangekondigd worden voor de 24u van Zolder da's nooit goed ;)
|
weet er iemand hoe het zit voor de ingang op woensdag-donderdag??
prijs?gratis? of kan je met kaart van het weekend ook binnen? sorry als dit reeds ergens vermeld staat maar met de voorbereidingen heb ik niet echt de tijd om te gaan zoeken.... thanks (Z4 zal zeker niet 24h rijden) |
Woensdag & donderdag is het (voor zover ik weet) gratis inkom. ;)
|
help! ik wil hierjuist tickets bestellen, maar de site geeft een error :(
waar kan ik dan nog aan tickets geraken? |
Dan moet je even bij Chauffeur aankloppen, die wil zijn kaartjes toch kwijt (omdat hij ziek gaat zijn :) )
|
och ja, daar heb ik over gelezen :)
|
Die kaartenverkoop via de site is weer erg logisch. Waarom kosten hun kaarten ineens €19,50? Bij hun eigen prijslijst staat wel €17,50
Ik betaal €17,50 Quote:
|
En wie zagen we vandaag op Zolder rondjes afmalen in de SRT Corvette..... Francois Duval. Zal hij ook instappen bij SRT voor de 24H ?
Verder stond de SRT Corvette in de namiddag langst de kant met een kapotte Cardan vermoed ik, alhoewel ik daar niet zeker van ben. |
Quote:
|
Quote:
Enkele uitspraken, zoals ik die zonet noteerde vanop de PITSTOP-TV site ....Selleslagh: "Hij is een pro, dat merk je meteen. .... ....de kans bestaat dus dat Duval mogelijk zijn Belcar-debuut viert tijdens het Racing Festival in Francorchamps of de Belcar Last Race op Zolder......" Bron: Pitstop TV,dd 17-08 http://www.pitstoptv.be/ O ja, ook dit nog: Met dank aan Peter Baert (je ziet het, Peter ,ondanks alles....je draagt toch bij aan een nuttige informatiestroom :) |
Quote:
PS: het allerbelangrijkste speelde zich af in ene glazen toren, daar waren bepaalde 'gasten' uitgenodigd ;) |
All times are GMT +2. The time now is 22:37. |