![]() |
wat kosten kaarten voor 1 dag ?? bv. enkel zaterdag of enkel zondag ?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
heb je veel aan de paddock ?? of is dat meer zoals bij dtm races waar er meer te zien is in de paddock, dan langs de rest van het circuit ??
en met een gewoon ticket, mag je daar mee het hele circuit rond kijken ?? of is dat met tribunes ? oohja nog een vraag, die tickets kan je daar zelf kopen ? |
tickets kan je ook aan de baan kopen, zijn ze volgens mij 10 euro duurder dan de voorverkoop.
Paddock is interessant als je eens achter de schermen wilt kijken, als je puur voor het racen komt kan je waarschijnlijk beter gewoon de baan rondlopen. En uit m'n hoofd waren de tribunes nog eens extra te betalen (maar dat weet ik niet zeker). |
Ik zou Paddock kaart toch kopen. Zeker als de wedstrijd 24u duurt - In de 24u paddock is toch altijd wat ambiance.
|
Tijdens de nacht geraak je makkelijk zonder controles in de paddock. Tijdens de dag is het daar veel te druk. Weggegooid geld dus.
|
Quote:
Met de paddock heb ik geen ervaring tijdens de 24Hr, nog niet geweest, weet dus ook niet of het zijn geld waard is.. |
Indien je RACB Racefan bent krijg je een paddockkaart gratis bij de aankoop van een inkomkaart.
|
Quote:
In Francorchamps is naast het circuit zeker meer dan genoeg te zien. In de paddock is natuurlijk wel een kleine meerwaarde, maar om daar €20 aan te geven? In de boxen of bij de pitstops zelf kan je toch niet gaan kijken (tenzij je iemand kent) en buvettes zijn er buiten de paddock ook. Waarvoor betaal je dan €20 extra? Om de trucks eens te aanschouwen? Te zien hoe de nieuwe banden worden opgelegd? (Bandenleveranciers stonden vorig jaar zelfs buiten de paddock.) Enfin, van mij mag iedereen zeker eens een kijkje komen nemen. Autosport moet namelijk nog veel korter naar de echte liefhebber gebracht worden volgens mij! Maar, zoals eerder gezegd, kom liever diep in de nacht. Op zaterdagavond is het zo al zo druk in de paddock. En wij moeten ook nog om banden en benzine! |
Wat tribunes betreft, dat is naar het schijnt idd droevig gesteld in Spa! En niet alleen tribunes, overal staan ze met het handje open! :-s
|
De tribunes worden wel vernieuwd volgend jaar.
En dit jaar kan je de GT3 wagens gaan bekijken in de paddock! |
Quote:
|
En de mooiste tribune waar ik mijn jonge billetjes ooit heb op mogen zetten hebben ze gewoon gesloopt om vip-tenten te kunnen zetten. Heel eenvoudig, betonnen blok, geen zitjes, niets hout, gewoon puur beton en toch meer dan genoeg: wat mis ik dat gevaarte langs de Raidillon van waarop je alles kon zien wat je maar kon wensen!
|
Quote:
|
Ik ben aanwezig voor autosport.be van donderdag tot zondag. Heb nog een slaapplaats kunnen vinden in Spa City. (Voor de Lausitzring nog altijd niks gevonden :s).
De donderdag ga ik wat rondneuzen, want 't zijn dan vooral oefensessies. Vanaf 17 uur ben ik dan op post om de kwali van de Britse F3 en de night practice van de FIA GT te volgen. |
Ik ben aanwezig/én werken voor Renault Sport (WSbR 3.5) - Belgian Racing - Renaud Kuppens van donderdag tot zondag.
|
Ik zal er dit jaar niet bij zijn, met veeeeeeeeeel pijn in het hart en een serieus dubbel gevoel vertrek ik zaterdag ochtend naar spanje voor 2 weken.
Mijn pa zal er wel zijn, hij heeft 2 kaarten gewonnen bij proximus, maar hij zou zowieso gegaan hebben, gekochte of gewonnen. |
Oie oei, de WSbR 3.5 Ik ga spontaan een deja-vu gevoel krygen als ik wagen nummer 16 voorby ga zie komen. :p Dat hy nu maar op de piste blyft. :p
|
Quote:
Je bedoeld toch niet die betaaltribune bovenop de raidillon hé??? want dan is er toch een groot kijkpunt weg, vandaar zag je zelfs tot aan de busstop... zaterdagmorgen vertrek ik naar francorchamps en dan vooral voor het voorprogramma (Senna en co.) |
Ik zal er ook zijn op zaterdag... :)
|
Quote:
|
Quote:
Simpelweg niet inschrijven ;) Doen wij al jaren :) Doordat er nog steeds gekken inschrijven voor de wedstrijden op Spa is het gevolg dat er structureel niets veranderd. M.a.w., jullie zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor jullie eigen beroerde situatie op Spa. |
ik denk toch ook wel nog eens naar Spa af te zakken, moet er nog wel een paar dingen voor regelen
das iets voor volgende week! Als het voor het weekend is, zit ik ook aan de camping aan Bruxelles, buitenkant circuit. Onherkenbaar voor zij die mij niet kennen ;) ciao Maarten |
Quote:
|
Quote:
http://www.pitreport.nl/gallery/albu...042006_091.jpg |
@Iceman: lag je toen strike ???? ;)
|
Nee, daarvoor ware er niet genoeg kegels. :p
|
Quote:
Maar wat bedoel je nu, dat je het goed vindt of dat het jammer is dat ze weg is? We spreken wel al van ongeveer 10 jaar terug hé! |
Ah? Maar nu staat er nog één hoor met blauwe zitjes... Of is het deze die nu weg is?
|
Die zal niet weg zijn hoor, had het over vroeger. Maar die (met de blauwe zitjes) is hoogstwsl wel betalend? Staat die nieuwe trouwens niet een heel stuk hoger?
|
Hoi ieder,
Als rallyfan begin ik meer en meer te genieten van het circuitgebeuren ook.Na de F1 vorig jaar wil len we nu ook de 24 uren beleven. Vandaar enkele vragen. We komen aan de vrijdagmorgen redelijk vroeg. Waar kunnen we campings vinden en welke is volgens jullie de beste? Staat de wagen bij u op de camping? En raak je daar een beetje makkelijk weg van de camping met de wagen want de zaterdagavond moeten we helaas terug huis waarts? Zijn er douches op die campings? Als er nog nuttige tips zijn laat ze gerust weten. Alvast bedankt. MVG |
Quote:
Maar goed, zet die pint al maar koel :eek: :p Dit wil ook zeggen dat ik reeds van vrijdagnamiddag op het circuit (camping) zal zijn. Inschrijving is een feit, enig idee wat er nu moet gebeuren Petter-Jån? Versta het niet zo heel goed. Ik veronderstel dat je daar ter plekke je naam moet opgeven, waarna je je nummer en chip krijgt... |
Quote:
|
Aanwezig als fotograaf (hobby ;) ) samen met mijn maat.
|
Ik zou op donderdag 27 juli willen gaan, zijn alle teams dan daar?:eek:
|
Nee, dan kome ze just aan. :rolleyes:
Tuurlyk zyn alle teams dan daar. Verplichte nachttrainingen mss? :rolleyes: |
moet je voor de trainingen inkom betalen ?
|
All times are GMT +2. The time now is 07:36. |