![]() |
Volgens Sutil zal Force India voor een ervaren F1 piloot kiezen i.p.v. een betalende piloot. De keuze gaat dus waarschijnlijk tussen Klien en Liuzzi. Bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/64113
|
De meest bedreigde diersoort ter wereld, een duitser met humor! Het laatst levende exemplaar is gevonden :)
Quote:
|
Eerlijk, Mark, niet dat ik je niet vertrouw, maar voor ik de link aanklikte kon ik mezelf niet overtuigen te geloven dat dat echt op autosport.com stond.
|
En nu gaat Fisichella een test doen voor Force India, Fisico dus wellicht niet meer bij Renault volgend jaar. Ook Montagny en Ralf zullen voor Force India testen.
|
alle quasi afgedankte coureurs kloppen nog eens aan bij Force India...wat een beschamende farce voor Ralfke en Giancarlo.
|
Alonso zou zijn stoeltje al gepast hebben bij Honda. Het is een gerucht, maar ik vind deze hypothese redelijk geloofwaardig. Barrichello zou bij Super Aguri gedumpt worden.
bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...ar-voor-honda/ |
Wordt ontkend op autosport.com : http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/64169
|
Quote:
Quote:
Donderdag is de uitspraak over de Renault spionage zaak. Wat gaat Fernando doen, als Renault het proces verliest :D Een jaartje stempelen? |
dat jaartje stempelen is ook een plausibel scenario, anders.
Een jaar Kovailanen - Piquet Jr bij Renault en daarna 't stoeltje overpakken van Felipe Massa bij Ferrari ? :D Fernandooke heeft opties genoeg. |
verbazend dat hij trouwens nog niet aan Force India gelinkt wordt.
;) |
Over dat jaartje stempelen had ik enkele dagen geleden al gelezen:
Quote:
|
Ik denk dat er maar 3 opties zijn voor dit jaar: Renault, Toyota, sabbatjaar.
|
Quote:
Mijn gok naar de lineup:
|
Alonso zou voor 2 jaar hebben getekend bij Renault?
mijn moeder kwam het net vertellen, dus dat is de meest onbetrouwbare bron dat ge momenteel kunt vinden, maar ik zeg het maar... |
Quote:
Is gisteren ook verteld in het Radio nieuws . |
Op teletekst op één staat dat Renault zegt dat het in gesprek is met Alonso en nu dat Renault vrijgesproken is in de spionagezaak Alonso maandag gaat tekenen bij Renault.
|
Grote broer Michael zegt dat Ralf beter een jaartje aan de kant gaat (dan telkens laatste te worden).
Luister maar naar grote broer! :D |
Rosberg is bevestigd bij Williams wat maakt dat hij niet langer in de running is voor een McLaren zitje.
|
Quote:
|
Ik las het vanmorgen op www.destandaard.be
|
Het is nog waar ook...
|
|
Alonso zeker naar Renault volgens vrtnieuws.net
|
Quote:
|
Ik lees dat Kovalainen naar Toyota zou kunnen gaan. McLaren lijkt mij meer voor de hand te liggen.
|
Het is redelijk onwaarschijnlijk dat Sutil naar McLaren overstapt omdat Force India te veel voor hem vraagt.
Super Aguri zou in geldnood zitten en er is zelf sprake dat zij niet op de grid zullen verschijnen :( |
arme Kovalainen!
En hopen dat Aguri blijft meedoen, er waren voor 2008 24 wagens beloofd, als er dan maar 20 starten is da wel een domper. 18 als McLaren alsnog wordt tegengehouden. |
kijk is aan!
Arme Kovalainen heeft een zitje bij McLaren! Dat komt, ondanks alle geruchten, nog wel onverwacht |
Het lijstje is bijna volledig. Enkel het 2de Indische zitje (ze hebben beloofd om dit deze maand nog bekend te maken) en financieel zorgenkind Super Aguri.
|
Niquet Jr.? :D
|
wat een linu up voor 2008 ik kan nu al nie meer wachten !!! te hopen zijn er ook wat meer teams wat op het niveau ferrari-mclaren komen tegen volgend jaar.. zodat het nog spannender wordt..
|
Force India zou Fisichella kiezen. Nu is de vraag of Super Aguri geld vindt om deel te nemen volgend jaar.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:33. |